סקירה: חברות סליקה לעסקים
עסקים בארץ ובעולם שהם בעלי נוכחות פיזית ומקוונת זקוקים למערכת טובה לקבלת תשלום באשראי מהלקוחות שלהם, שהופך לאמצעי התשלום הדומיננטי יותר ודוחק הצידה את השימוש במזומן. יש מגוון חברות המציעות שירותים של סליקה פיזית בעסק וגם סליקה מקוונת באתר, כדי שתוכלו לקבל תשלום מהלקוחות שלכם מכל מקום שבו הם נמצאים. לפניכם סקירה של מיטב החברות המציעות שירותי סליקה לעסקים ישראליים פיזיים ומקוונים, כדי שתוכלו לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר ולאפשר חוויית רכישה נוחה, מאובטחת ויעילה לכם וללקוחות.
מערכת uPay
מערכת uPay היא אחת המערכות הבולטות בשוק. המערכת מאפשרת מסלול קבלה של הכסף מעסקאות ביום למוחרת או מסלול זיכוי חודשי, והיא חינמית לשימוש – אין דמי הקמה או עלות חודשית, והתשלום היחיד שלכם למערכת הוא עמלת סליקה (1.5% משווי העסקה במסלול הזיכוי היומי, 1.3% משווי העסקה במסלול הזיכוי החודשי). המערכת מציעה אפשרות ללקוחות לשלם גם בביט, פאנל דוחות והפקת חשבוניות בשירות חינמי, התממשקות למגוון פלטפורמות, יצירת עמודי מכירה לעסקים שאין להם עדיין נוכחות מקוונת, אפשרות ליצירת הוראות קבע, שליחת בקשה לתשלום במגוון ערוצי התקשורת ועוד פיצ’רים רבים שיהפכו את החיים הפיננסיים שלכם לקלים ונוחים.
יתרונות
- uPay מציעה חבילות שירותים המתאימות לסוג העסק, בין שהוא עסק מתחיל, בצמיחה או מבוסס. כל עסק יקבל את השירותים הרלוונטיים להתנהלות שוטפת יעילה ונוחה
- תהליך ההצטרפות לשירות הוא מהיר, וכבר ביום ההרשמה תוכלו להתחיל סליקה
- שירות לקוחות טלפוני יעיל, מהיר ויסודי
- אבטחת מידע ברמה גבוהה
- יש סליקת דיינרס ואמריקן אקספרס, אך העמלה הנגבית היא בגובה 2% ויש צורך להגיש בקשה מיוחדת לפתיחת ההרשאה
- המערכת מספקת אפליקציה למכשירים החכמים שממנה תוכלו לעקוב אחר פעילות העסק ואף להשלים פעולות מורכבות בקלות
- מספקים תוסף וורדפרס חינמי
חסרונות
- יש לקוחות הטוענים שהם חווים פה ושם תקלות טכניות
- uPay דורשים מלקוחותיהם לחתום על מסמך הוראה לחיוב חשבון, מה שאומר שהם יכולים לחייב את החשבון שלכם מתי שהם רוצים. זה מצריך מכם אמון מלא בחברה וגם ללכת לבנק ולבקש ממנו את הטופס הזה
מערכת PayPlus
עוד מערכת שנרצה להכיר לכם היא PayPlus, המספקת פתרונות שונים לחנויות פיזיות ומקוונות בארץ ובעולם. בין היתר, החברה מציעה פתרונות סליקה פיזיים ומקוונים למגוון אתרי האינטרנט ואמצעי התשלום (כולל ביט), אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד ההופכת כל מכשיר נייד למסוף סליקה נייד, לצד הוראות קבע והפקת חשבוניות, אפשרות לשליחת לינקים לתשלום, סליקה במגוון פלטפורמות ה-eCommerce המובילות וגם שירות חשבונית פלוס, המספק את כל הכלים שהעסק שלכם צריך לניהול יעיל ופשוט. לשירות הזה יש עלות הקמה חד-פעמית של 195 ש”ח, עמלת הסליקה היא 1.2% (או חיבור ספק אשראי קיים) והעלות החודשית היא 59 ש”ח + 0.6% לכמות של עד 2,000 עסקאות – מעבר לכך תחויבו בתוספת תשלום.
יתרונות
- התאמה אישית של עמוד הסליקה לאתר הלקוח ולשפת המותג כדי להקנות לו מראה אורגני
- גם מערכת PayPlus עומדת בכל תקני האבטחה הדרושים בתחום, לרבות תקן PCI-DSS 1
- PayPlus מתממשקת היטב עם Oracle, והיא בחירה טובה גם לעסקים בתחום המלונאות
- המערכת לניהול העסק אינפורמטיבית מאוד, מסודרת ואינטואיטיבית לשימוש
חסרונות
יש שיגידו שהמחיר של השירות הוא חיסרון, אך הלקוחות הגדולים המרוצים ואלו המחפשים פתרונות מקצועיים משכנעים אותנו שלא לוותר על בחינת האופציה הזאת.
איזיקאונט
איזי קאונט (EasyCount) היא חברה המתמחה בחשבוניות דיגיטליות, ובין השירותים הרבים שהיא מציעה יש גם אפשרות לקבל מסוף מקוון לסליקת אשראי. יש לה שלושה מסלולים בתחום: “לא סלקת – לא שילמת” שבו אפשר לבחור זיכוי מהיר או חודשי עם גובה עמלה משתנה (בין 1.2% ל-2.2%), מסלול סליקה עם עמלה אטרקטיבית המספק תוסף לאתר בעלות של 29 ש”ח לחודש עבור כמות של עד 200 סליקות בחודש, ותוסף סליקה לאתר שלכם בעלות חודשית של 59 ש”ח (לכמות של עד 1,000 סליקות). באפשרותכם לרכוש מודולים עצמאיים בתשלום נוסף כמו שליחת לינק לתשלום (חינם), דפי מכירה באשראי, הוראות קבע ושמירת פרטי אשראי בכספת מאובטחת.
יתרונות
- סליקת אשראי מהירה ופשוטה לעסקים בכל הגדלים ובלי צורך לפתוח חשבון באחת מחברות האשראי
- החברה מתאימה את מסלול התוכנית לפי היקף העסק שלכם ולפי נפח הפעילות שלו
- שירות לקוחות מקצועי ורספונסיבי במייל ובטלפון (לפי המסלול שבחרתם)
- ממשק ידידותי למשתמש, שפותח בהשקעה רבה של מאמצים ומחשבה כדי להפוך את השימוש לנעים, נוח וברור
- שילוב של סליקת אשראי ומערכת להפקת חשבוניות הופך את הפעילות הפיננסית שלכם לפשוטה ומרוכזת במקום אחד
- עמידה בתקני אבטחה גבוהים ומחמירים
- החברה מציעה 30 ימי התנסות עם המערכת
חסרונות
נכון לרגע זה לא מצאנו עניינים או תכונות היכולים להיחשב כחסרונות של המערכת. ייתכן שיש חברות המציעות מסלולים בעמלות אטרקטיביות יותר, אך זהו אינו בהכרח חיסרון כשמביאים בחשבון גם את מגוון השירותים שאיזי קאונט מציעה.
מערכת SafePay
גם חברת SafePay מציעה ממשק נוח לסליקת אשראי בחנויות השונות. המערכת משתמשת בשיטת טוקניזציה, המצפינה כרטיסי אשראי ושומרת על הפרטים שלהם מגניבות. המערכת מספקת לכם גם אפשרות להפיק חשבוניות, מערכת דוחות מתקדמת, עמדות POS ועמודי תשלום שאפשר להטמיע בקלות באתר שלכם. התוכנית של החברה מתחילה במחיר של 99 ש”ח לחודש + מע”מ, ואינה מוגבלת בכמות הסליקות.
יתרונות
- כל התוספים של החברה לאתרים השונים הם בחינם, ובהם תוסף לוורדפרס
- למערכת יש אפליקציה בנייד המאפשרת להתחבר לחשבון הסליקה ולעשות את הפעולות השונות מהטלפון
- תקופת ניסיון של 30 ימים
- עומדת בסטנדרט אבטחת המידע הנדרש
חסרונות
- השירות של החברה איכותי ומהיר אך עולה 240 ש”ח לשעה (לא כולל מע”מ)
מקס עסקים
חברת האשראי MAX (לשעבר לאומי קארד) מספקת גם היא מערכת סליקה לפעילות אשראי נוחה ומהירה של העסק שלכם. יש שלושה מסלולי סליקה בתוכנית הזו – אחד מעביר לכם את הכסף מדי שבוע וגובה 1.6% עמלת סליקה לצד תשלום חודשי של 19 ש”ח, השני גובה 1.9% עמלת סליקה והכסף מועבר אליכם מדי חודש בתוכנית “לא סלקת – לא שילמת”, והמסלול השלישי של עמלה מועדפת – 1.2% עמלת סליקה ותשלום חודשי של 19 ש”ח. כל המסלולים האלו מציעים גם שירות שליחה של בקשות לתשלום ב-SMS. המערכת של מקס מספקת ניהול פשוט של ההכנסות, והיא מתאימה לעוסקים זעירים, פטורים ומורשים בעלי היקפי הכנסה שונים.
יתרונות
- תהליך הרשמה דיגיטלי ומהיר (אפשר להתחיל לסלוק כבר אחרי יום או יומיים)
- הלקוחות נהנים מדף תשלום נוח ומפורט שאתם בוחרים את המאפיינים שלנו, והוא מאפשר להם גם לחלק את העסקה לתשלומים
- תמיכה טכנית מהירה ויסודית
- אבטחת מידע העומדת בתקנים מחמירים
- מספקים תוסף וורדפרס חינמי
חסרונות
- תהליך ההרשמה למערכת מסורבל יחסית, וכולל מסירת פרטים באתר וגם שיחת טלפון עם נציג
- אין סליקה של כרטיסי אמריקן אקספרס או דיינרס
- שירות חשבוניות דיגיטליות ניתן בתוספת תשלום
- תוסף הסליקה ורוב הממשק מסופק על ידי חברת יעד שריג נוסף על הממשק של מקס, ולכן ההתנהלות מול המידע עלולה להיות קצת מסורבלת
ריווחית iCredit
ריווחית היא מערכת כוללת לניהול עסק, והיא מציעה את שירות הסליקה iCredit כחלק מהשירותים שלה. באמצעות המודול של הסליקה, המתאפשר בלי מכשיר סליקה (בהקלדה ידנית של פרטי הכרטיס) או במכשיר סליקה EMV, תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם בעסק הפיזי והמקוון להשלים את העסקאות שלהם בקלות ובנוחות. התוכנה רושמת באופן אוטומטי את העסקאות כדי שאתם לא תצטרכו להתעסק בסידור המידע ותוכלו לראות אותו מולכם מבלי להתאמץ.
דמי ההקמה (חד-פעמיים) – 150 ש”ח + מע”מ, והעלות החודשית היא 60 ש”ח + מע”מ בחיוב שנתי. רכישה של מכשיר EMV תעלה לכם 1250 ש”ח + מע”מ והוספה של 250 ש”ח תזכה אתכם גם במעמד לשולחן. על המכשיר תצטרכו לשלם גם 150 ש”ח + מע”מ מדי חודש כדי לבטח אותו ולהבטיח עדכוני גרסה תכופים.
יתרונות
- מערכת מקיפה ומודול איכותי שהושקע בהם מאמץ כדי לספק את השירות הטוב ביותר לעסקים מכל הסוגים – זה אומר שכל מה שאתם צריכים נמצא במקום אחד
- אין צורך לשלם עוד לספקים חיצוניים למיניהם
- יכולת עיצוב של דף הסליקה לפי רצונכם
- יש תקופת ניסיון למתלבטים
- יש אפשרות לשלוח דוחות רלוונטיים לרואה החשבון שלכם
חסרונות
- לא המחיר הכי זול בהכרח, אבל יכול להיות שתוכלו לקבל עסקה משתלמת ביחס לחברות המציעות עמלות לפי סליקה
"אישורית זהב" מבית קארדקום
אישורית הזהב היא פתרון סליקה של קארדקום שהוא אינו בדיוק ספק אשראי, אך הוא מציע לכם יצירה של עמוד סליקה באתר (המכבד גם אפל פיי, גוגל פיי וביט) או בחנות, מערכת הפקת דוחות ובקרה אוטומטית והפקת חשבונית בסיום העסקה. עלות ההקמה היא 300 ש”ח והתשלום החודשי הוא 120 ש”ח, ויש להם גם מסלול במחיר 89 ש”ח בחודש המציע 50 סליקות ו-50 חשבוניות.
יתרונות
- שירות 3D Secure למניעת הונאות והכחשת עסקה
- שירות לקוחות מקצועי, זמין ואמין
- יכולת לחייב מנויים באופן חודשי ולגבות עסקאות בסכומים גבוהים מבלי לתפוס את מסגרת האשראי של הלקוח
- החברה מציעה תוספים לפלטפורמות ה-eCommerce השונות ויכולת התממשקות
חסרונות
- אישורית זהב היא לא ספק אשראי, ולכן תצטרכו ליצור קשר עם חברה נוספת כדי לקבל את השירות המלא
טרנזילה
טרנזילה היא עוד חברה מוכרת בתחום הפתרונות לסליקת אשראי. למעשה, זוהי חברת אשראי של ממש, אך היא אינה מספקת שירותי אשראי כמו מקס, ויזה או ישראכרט. ממשק הניהול של טרנזילה מכיל מערכת דוחות מתקדמת לניהול ומעקב נוחים ויעילים, אפשרות לחיוב הלקוחות דרך אפליקציה ושליחת בקשות מקוונות לתשלום. טרנזילה יכולה להוסיף אמצעי תשלום לאתר שלכם כמו גוגל פיי, אפל פיי, פייפאל, ביט ועוד כדי שהלקוחות יוכלו לשלם לכם בבטחה ובנוחות עם כל אמצעי תשלום שהם רוצים. היא גם מאפשרת לאנשים פרטיים ולעסקים קטנים סליקת אשראי תוך 24 שעות בעלות מופחתת.
החבילה הכי זולה של טרנזילה עולה 90 ש”ח ל-30 פעולות, ויש גם חבילות יקרות יותר המתאימות לעסקים בעלי נפח פעילות גדול, וזה עוד לפני שמדברים על העמלות והעלויות הנוספות. מומלץ ליצור קשר ישיר עם החברה כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית.
יתרונות
- חברה מקצועית ובעלת מוניטין רב וניסיון ממושך ומוכח
- עמידה בכל תקני האבטחה הנדרשים
- אפשרות לקניית תעודת SSL או TSS לאתר שלכם
חסרונות
- המחירים הגבוהים יחסית של השירותים שטרנזילה מציעה עלולים להיחשב כחיסרון, אך חשוב להביא בחשבון את התועלת של השירות ואת האיכות שלהם, אם כי ייתכן שהם אינם הפתרון האולטימטיבי והמשתלם ביותר לעסקים קטנים
- החברה מציעה תוסף וורדפרס בתשלום, שהוא גם מוצר שהם לא פיתחו בעצמם אלא דרך ספק חיצוני
הייפ HYP
HYP היא אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום סליקת האשראי. המערכת שלהם יכולה לעזור לכם לנהל את ענייני האשראי והפיננסים בקלות ובצורה ברורה ומתממשקת למערכות אחרות שיש ברשותכם. החברה מאפשרת לכם לספק מגוון דרכי תשלום ללקוחות שלכם, כולל אמריקן אקספרס, דיינרס, ביט, פייפאל ועוד, כדי שתהיה להם חוויית רכישה נוחה ויעילה. כמו כן, מעטפת השירותים המקיפה של HYP כוללת גם הקמת דף תשלום מאובטח ומעוצב באתר שלכם, טכנולוגיית 3D Secure למניעת הונאות והכחשת עסקה ואף אפשרות למכור את המוצרים והשירותים שלכם אונליין מבלי שתפתחו אתר או חנות.
יתרונות
- החברה יודעת להתאים את שירותיה לעסקים מכל הסוגים והגדלים
- אפשרות לסלוק כרטיסי אמריקן אקספרס ודיינרס
- החברה עומדת בתקן PCI ובסטנדרט אבטחת מידע גבוה
- שירות לקוחות ותמיכה צמוד, המלווה אתכם מהרגע הראשון ועוזר למצוא את הפתרונות המתאימים לכם ביותר
- תוכלו להשתמש באפליקציה מתקדמת שבה תוכלו לצפות בעסקאות שלכם ובמידע נוסף מכל מקום ובכל זמן
- מספקת תוספי סליקה למגוון פלטפורמות ה-eCommerce המובילות, ובהן וויקס, וורדפרס, שופיפיי ועוד
- מערכת התומכת בהתעסקות עם מטבעות חוץ
חסרונות
- לא מצאנו באתר פירוט של מחירון, אז תצטרכו לפנות אליהם כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית
מערכת הסליקה של Credit 2000
קרדיט
2000 היא אחת המערכות הוותיקות בתחום של סליקת אשראי, מבית חברת DCSI, הפועלת זה שנים רבות כדי
לספק לכם מערכת מקיפה ומקצועית שבה תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים – סביבת עבודה
בתקן EMV, התממשקות עם מערכות
אחרות לניהול העסק ולמערכות פיננסיות, סליקה פיזית, אינטרנטית וגם בנייד וגם מערכת
אוטומטית המפיקה חשבוניות וקבלות.
יתרונות
- שירותי סליקה המתאימים לעסקים מכל הגדלים והסוגים
- מספקת שירות 3D Secure למניעת הונאות ולהפחתת מקרים של הכחשת עסקה
- השירות מתמקד בחוויית הלקוח, וכל לקוח של החברה מקבל ליווי מהיום הראשון לאורך כל הדרך
חסרונות
- מחירי השירות אינם מצוינים במפורש בשום מקום באתר
מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברה לסליקת אשראי?
יש הרבה אפשרויות בשוק שאפשר לבחור מביניהן, אך כיצד יודעים מהי החברה הטובה ביותר המתאימה לעסק שלכם? לפניכם כמה המלצות לשיקולים שחשוב להביא בחשבון כדי שתדעו שהחברה שאתם בוחרים לעבוד איתה מספקת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר:
אופן הסליקה
המערכת צריכה לספק לכם את דרכי הסליקה המועדפות עליכם, בין שאתם זקוקים למסוף פיזי בעסק שלכם, לאתר סליקה מאובטח וייעודי, לאפשרות סליקה באפליקציה ולשימוש באמצעי תשלום שונים כמו ביט, פייפאל, Apple Pay, Google Pay ועוד. חשבו על האפשרויות שאתם חייבים לפעילות הקיימת בעסק, ובדקו איזו חברה מציעה לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. מעבר לכך תוכלו לבחון את האפשרויות הנוספות הקיימות ולהטמיע אותן במידת הצורך.
משך העברת הכספים וקבלתם לחשבון
כל כמה זמן אתם מעוניינים לקבל את הכסף לחשבון שלכם? חברות שונות יציעו לכם מסלולים שונים המציינים את תדירות העברת הכספים מהעסקאות שהושלמו. לפי התנהלות העסק השוטפת שלכם תצטרכו לחשוב על המסלול המתאים לכם ביותר, או מצד שני לבדוק את האפשרויות הקיימות ולבדוק כיצד תוכלו להתאים אותן לתזרים היומי, השבועי או החודשי של העסק.
תקני אבטחה
סליקת אשראי כרוכה בקבלת מידע רגיש משני הצדדים ובהעברה של כסף, ולכן חברת הסליקה צריכה לספק תשתית בסטנדרט אבטחה גבוה ומחמיר. כל חברה יכולה להציג לכם את שמות הסטנדרטים שהיא עומדת בה, וכולן עוסקות גם בפיתוח מתמיד של אמצעי הגנה שמטרתם להמשיך ולעמוד בהצלחה באיומי ההונאה, הפריצה והגניבה המצויים בתחום האשראי, הסייבר והפיננסים. התקן הרלוונטי לרוב הוא PCI, אך כל חברה תציין לפניכם את הרשימה המלאה של התקנים שהיא עומדת בהם.
תמיכה טכנית ושירות לקוחות
אין שום מערכת החסינה לתקלות, ולכן חשוב שהחברה שאתם בוחרים בה תספק לכם שירות ותמיכה כשתצטרכו. מערך התמיכה צריך להיות מנוסה ובעל ידע כדי לעמוד בכל הדרישות הטכניות (כלומר הם צריכים להכיר היטב את המערכת שהם משווקים), ובאופן כללי שירות לקוחות רספונסיבי וזמין, אפילו לשאלות הכי פשוטות ובנאליות, יכול להיות עדות טובה לחברה אמינה ומקצועית.
מחירים ושיעורי העמלות
שירות הסליקה הוא אינו חינמי, וחשוב ליצור איזון בין העלות של השירות לתועלת שהוא מפיק. בדקו הצעות מחיר שונות מחברות רלוונטיות המציעות לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, ונצלו הזדמנויות של תקופות ניסיון כדי לוודא שאתם משקיעים את הכסף שלכם בחוכמה במערכת האידיאלית לכם.
ממשק ידידותי למשתמש
אחת המטרות של מערכת סליקת אשראי היא להפוך את התהליך והעבודה לנוחים לכם, ולכן הממשק של המערכת צריך להיות אינטואיטיבי וברור כדי לא ליצור מצבים שבהם אתם או העובדים משקיעים זמן יקר בחיפוש אחר נתונים.
תוסף לאתר וורדפרס
יש מערכות המספקות תוסף לסליקה לאתר וורדפרס – אם החנות המקוונת שלכם נמצאת בפלטפורמה הזו, מומלץ לבדוק את ההיתכנות של האפשרות הזאת כדי לספק ללקוחות דרך נוחה ובנויה מראש (כדי שאתם לא תתעסקו בהתאמת הממשק לאתר) להשלים את העסקה. התוספים האלו יכולים להיות בחינם או בתשלום.
לסיכום
תשלום באשראי הוא אמצעי נפוץ לרכישות בכל העסקים הפיזיים והמקוונים בארץ ובעולם, וכדי לאפשר ללקוחות חוויה נוחה ולספק לכם דרך יעילה לנטר פעילות ולעקוב אחר הנתונים של העסק שלכם עליכם לבחור חברה אמינה ומקצועית לסליקת אשראי. הסקירה שלפניכם מציגה כמה מהחברות הטובות ביותר לארץ לסליקת אשראי, הכוללת פיצ’רים שיהפכו את העבודה שלכם לקלה ופשוטה יותר.
שאלות ותשובות:
מהי חברת סליקה?
חברת סליקה מספקת ללקוחות שלה, שהם עסקים מכל מיני סוגים וגדלים, אפשרות לקבל תשלום על עסקאות באשראי. היא מספקת לעסקים מערכת מאובטחת שבה הלקוחות מעבירים להם כסף על מוצרים או שירותים, ומוסיפה לכך פיצ’רים שהופכים את הניהול הפיננסי לקל יותר ואת חוויית הרכישה ליעילה ומהירה יותר.
איך עובדת פעולת הסליקה באתר?
בדומה למערכת סליקה פיזית שבה נוצר חיבור מאובטח בין קורא הכרטיסים לשב”א (שירותי בנק אוטומטיים), גם בסליקה מקוונת יש ממשק כזה, המופיע כדף חדש או כתוסף בתוך האתר עצמו. במקום הזה נפתחת ללקוח האפשרות להזין את פרטי האשראי שלו, ושם הוא עושה את הפעולה השקולה ל”גיהוץ” של הכרטיס או להצמדתו למכשיר הקורא. האתר הזה יוצר קשר ישיר בין העסק לחברת האשראי ומעביר בצורה מאובטחת את הפרטים כדי ששב”א יוכל לאשר אותה ולהשלים את העסקה.
איך אדע שמערכת הסליקה שבחרתי מאובטחת?
המערכות המומלצות בשוק פועלות לפי התקנים הכי מחמירים בארץ ובעולם. אתם יכולים להיות בטוחים שבסקירה שלנו מופיעות אך ורק חברות הפועלות בסטנדרט אבטחה גבוה, שיאפשר ללקוחות שלכם להזין את פרטי האשראי שלהם בלי חשש ויספקו גם לכם הגנה על המידע הרגיש של העסק שלכם.
מהם ההבדלים בין חברת סליקה לבין סליקה דרך חברות האשראי?
חברת סליקה היא זו המאפשרת לכם וללקוחות ממשק שדרכו אתם משלימים עסקאות ומעבירים את התשלום הנדרש. בקשות הסליקה האלו מועברות לחברות האשראי, שהן אלו הגובות את התשלום בפועל (כלומר משלימות את פעולת ההעברה של הכסף). בעצם חברת הסליקה היא זו הנותנת את התשתית שעליה נעשות ההעברות, וחברות האשראי (יש 3 עיקריות בארץ – MAX, ויזה כאל וישראכרט) מספקת את מסגרות האשראי ואמצעי התשלום ומשלימה את הבקשות הנשלחות מתשתית הסליקה.