מערכות CRM

אם אתם עסק קטן, גדול, חברה, עמותה או תאגיד, סביר להניח שאתם מתמודדים מידי יום עם כמות של עבודה ארגונית שצריך לנהל, לשלוט ולפקח עליה, לנתח את הפעילות, לתקשר כראוי עם לקוחות וספקים, לשמור על רמה פנים-ארגונית תקינה ועוד.

ואם אחרי כל זה עדיין אין לכם מערכת CRM שתבצע את כל אלה ואפילו מעבר – טוב שבאתם. אחרי שסקרנו עשרות חברות ושקדנו במשך שעות כדי לבחון כל אחת לעומק, בחרנו את 6 מערכות ה-CRM המובילות, באמצעותן תוכלו לארגן כראוי את מחלקת המכירות, השיווק, שירות הלקוחות ומשימות העבודה ולשמור על שליטה ניהולית טובה ומדויקת.

אז מה מציעה כל מערכת ומהי “הטריטוריה” הכי חזקה שלה? מהם היתרונות והחסרונות של כל מערכת? ואיך תבחרו את המתאימה ביותר לארגון שלכם? הכל כאן, בסקירה המקיפה שלפניכם:

מערכת ICOUNT – ידידותית, נוחה וגם זולה

יותר מ-40,000 בעלי עסקים נהנים בשנים האחרונות מעבודה נוחה וחלקה עם iCount – מערכת הנהלת חשבונות לבית העסק המבוססת על שלוש אפליקציות, כולן שייכות לאותו בסיס נתונים:

iCount – שליחת חשבוניות ירוקות, אפשרות לסליקת אשראי, ניהול מלאי והוצאות וניהול פרויקטים CRM.

Punchio – שעון נוכחות המאפשר לדווח ולעדכן את הנוכחות של עובדים או את הפעילות מול לקוחות באופן שעתי, כולל הפקת דו”ח מסכם אותו אפשר להמיר למסמך חיוב הנשלח ללקוח.

POS – “קופה רושמת” בה ניתן להשתמש בנקודות מכירה פרונטליות דרך טאבלטים של אנדרואיד ולאחרונה גם באייפד.

מחיר

  • 149 ₪ לשנה
  • החל מ-22 ₪ לחודש, בהתאם לכמות המסמכים ושירותים נלווים מהמערכת.

מבוססת ענן?

מדובר במערכת ענן שתשמור עבורכם את כלל המסמכים והנתונים שיצרתם.

ניהול לידים

התוכנה מכילה ניהול לקוחות מובנה שנחשב לנוח במיוחד (כולל סנכרון למערכת ה-CRM של העסק), הודות לממשק אינטואיטיבי המותאם לשליטה בעסק בכל גודל.

שירותים נלווים

אפשרויות מוצלחות לניהול מלאי, יצירת שעון נוכחות לעובדים, ניהול פרויקטים, שליחת חשבוניות ריטיינר אוטומטיות, פתרונות סליקה ועוד.

נוחות השימוש

Icount נחשבת לזירת ניהול ידידותית במיוחד, עם חוויית משתמש ברמה גבוהה ועיצוב פונקציונלי שמתאים גם לבעלי גישה טכנולוגית בסיסית בלבד.

ויזואליות

עיצוב סולידי ונקי שמקל על המשתמשים בניווט ובצפייה בנתוני המערכת.

רספונסיביות

קיימת תאימות מלאה בגלישה והתצוגה מכל מכשיר, כולל שימוש בכל הפונקציות הקיימות וביצוע פעולות גם מתוך הנייד.

תקופת ניסיון

45 ימים ראשונים בחינם וללא התחייבות, במהלכם תוכלו להתרשם מהשימוש במערכת. בסיום התקופה אם תרצו להישאר, תוכלו להעתיק בלחיצת כפתור את כל הנתונים מהמערכת הנוכחית שאתם משתמשים בה לכאן.

סנכרון עם מערכות נוספות

קיימת האפשרות לחיבור למערכות איקומרס כמו שופיפיי, אטסי ולאתרים מבוססי פלטפורמת וויקס ומג’נטו, למערכת ה-CRM של הארגון, עיצוב הגדרות למייל, חיבור ל-pay-pal וכמובן לשירותי סליקה.

תמיכה טכנית

כאג’נדה, לאייקאונט אין תמיכה טלפונית אלא צ’אט מהיר שמתחייב למענה בתוך כמה דקות מהפניה והשלמתה תוך 20 דקות לכל היותר. מחוץ לשעות הפעילות במשק, קיים תומך תורן שעונה מיידית לפניות. אחרי חצות מטופלות קריאות דחופות בסדר עדיפות לשיקול דעתו של התומך. 

7Expert Score
כמעט טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • התממשקות ל-API
  • המערכת מציעה מגוון רחב של יכולות, שירותים ופיצ'רים, לרבות שיתופי פעולה עם שירותים דיגיטליים נוספים כמו ניהול לקוחות CRM, דיוור ועוד.
  • מערכת חשבונית ירוקה נוחה
  • הפשטות והאינטואיטיביות של הממשק מאפשרת הפקה מהירה ויעילה של חשבוניות מהמחשב או הנייד, כולל שליחת חיובים וריטיינרים בצורה אוטומטית. בתשלום נוסף ניתן להוציא חשבוניות גם באנגלית.
  • מחיר טוב
  • תמורת פחות מ-150 שקלים בשנה ניתן לשלוט בהנהלת החשבונות של העסק ברמה טובה למדי, כאשר התוספות לעסקים שזקוקים לניהול מלאי או היקף גדול יותר של מסמכים עומדות על תוספת של עשרות שקלים ולא מעבר. העלויות גבוהות יותר בחיבור לסליקה דרך PayMe אך אם אתם זקוקים לסליקה בהיקפים גדולים, תוכלו לבחור ספק סליקה אחר מבין רבים שהמערכת תומכת בהם.
חסרונות
  • פחות חזקים בשירות הלקוחות
  • רבים ממשתמשי העבר של icount סיפרו על מענה מהיר מאוד, אבל הרבה פחות אישי ושנתפס אולי כפחות אדיב. נוסף לכך, לחברה אין תמיכה טלפונית כלל אלא צ'אט דרך המערכת או מענה לפניות דרך המייל. חברי מסלול האקספרס יכולים להעלות שאלות דרך פורום התמיכה. מלבד זאת, היו מי שהמליצו לוודא כי החשבון באמת נסגר ברגע ש"מתנתקים".
  • וותק המערכת
  • Icount נמנית עם המערכות הוותיקות ביותר בשוק לניהול עסקי אונליין והדבר מעט בעוכריה, גם מבחינת העיצוב וחוויית המשתמש שנתפסים אצל משתמשים צעירים יותר כפחות אטרקטיביים, אך גם מבחינת מגוון האפשרויות והתפריטים שהתווספו עם הזמן ושמקשים על אינטואיטיביות השימוש.

הכוורת – זו שחשבה על כל הצרכים הכי קטנים שלכם

הכוורת היא מערכת חכמה לניהול העסק, המאפשרת לו להישאר בשליטה מלאה בנוגע לניהול הלקוחות והלידים, העובדים, לו”ז העבודה היומי/ שבועי ועוד. נוחות השימוש, שיתוף הפעולה עם מגוון רחב של שירותים דיגיטליים וגם שירות מעולה הפכו את התוכנה למומלצת בקרב עסקים רבים.

מחיר

  • עד 10 משתמשים – 150 ₪ בחודש או 135 ₪ בחודש בהתחייבות לשנה
  • 11-50 משתמשים – 130 ₪ בחודש או 117 ₪ בחודש בהתחייבות לשנה
  • 50+ משתמשים – 110 ₪ בחודש או 99 ₪ בחודש בהתחייבות לשנה

מבוססת ענן?

אחסון הנתונים בענן עד 1GB, ניתן להגדיל את נפח האחסון תמורת תוספת של 5 ₪ בחודש עבור כל GB נוסף.

ניהול לידים

הכוורת מכילה ממשק CRM חכם ונוח במיוחד, הכולל מעבר חלק ומהיר של נתונים לרבות לידים, רשימות תפוצה ומידע לגבי אינטראקציה ומכירות מול לקוחות פוטנציאליים וקבועים.

שירותים נלווים

·        מערכת הנהלת חשבונות הכוללת כרטיסיית לקוחות עם נתונים פיננסיים, מעקב אחר סטטוס החשבוניות הפתוחות, הפקת דוחות וגרפים, שליחה שוטפת של חשבוניות ומסמכים ועוד.

·        שעון נוכחות מבוסס GPS הכולל דיווח שעות, ימי חופשה ומחלה, פעילות על סוג הפרויקט והפקת דוחות לשליחה להנה”ח.

·        ניהול יומן עסק לשיבוץ אירועים, רישום עצמי של הודעות ומשימות, פילוחים מלאים והתאמה אישית.

נוחות השימוש

לוקח קצת זמן לסדר את כל הנתונים על פי הנוחות האישית, אך לאחר מכן השימוש הופך חלק ונוח ביותר.

ויזואליות

השימוש בריבועי צבע כדי לחלק את שדות הפעילות בכל פיצ’ר, עושה הרבה סדר בעיניים וגם שומר על מראה עדכני.

רספונסיביות

ניתן לשלוט במערכת מכל מכשיר נייד, כולל בכל הפונקציות והתוכנות עמן המערכת נמצאת באינטגרציה.

תקופת ניסיון

ניתן להתנסות במערכת בחינם למשך שבועיים (14 ימים)

סנכרון עם מערכות נוספות

הכוורת מאפשרת שימוש נוח ומהיר בנתוני התוכנה שעמה עובד בית העסק: פריוריטי, סאפ וחשבשבת. בנוסף ניתן לגשת ישירות לאתר העסק בשופיפיי, ווקומרס ולהתממשק למערכות נוספות בתחום ניהול הטלפוניה, מלאי ורכש, סליקה, דיוור ועוד.

תמיכה טכנית

החברה זמינה לפניות שירות טלפוניות, במייל ובצ’אט בימים א’-ה’, בשעות 08:00-17:00.

8Expert Score
טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • ניהול לידים מעולה
  • המערכת מותאמת לניהול מקצועי של לקוחות, לידים, מכירות והצעות מכיר
  • שירות לקוחות איכותי
  • הכוורת זוכה לביקורות מפרגנות מאוד על הליווי האישי והחכם שהיא מספקת באמצעות צוות התמיכה ושירות הלקוחות.
  • נוחות וחוויית שימוש
  • התממשקות עם מגוון עצום של ערוצים דיגיטליים ושירותים חיצוניים, סביבת ניהול ברורה ואינטואיטיבית תוך ניצול שטחי המסך לטובת חלוקה המאפשרת ניתוח, שליטה ובקרה.
חסרונות
  • התאמה נמוכה לעוסקים פטורים
  • עבור מרבית העוסקים הפטורים מדובר בתשלום על מערכת יקרה למדי, בייחוד כאשר הם אינם מעסיקים עובדים ויכולים לנצל את מלוא אפשרויות המערכת.
  • צורך בהטמעה בארגונים גדולים
  • חברות גדולות שמעוניינות להשתמש בכוורת כתוכנה לניהול העסק, יידרשו להעביר את העובדים בתהליך הטמעה מסודר שבאמצעותו ניתן לשלוט בכל אספקט במערכת.

מערכת POWER LINK – הביצועים הטובים ביותר

Powerlink היא מערכת פופולרית במיוחד לניהול קשרי לקוחות, שצברה אלפי לקוחות במשך יותר מעשור. המערכת מציעה כיום ניהול 360 של כל מערך המכירות, קשרי לקוח והטמעת תהליכי עבודה מול הצוות והכל באמצעות API מלא עם אפס התערבות, כך שהמערכת פועלת כ-Stand alone ומתחדשת למען לקוחותיה כך שניתן להשתדרג ולשמור על גמישות תפעולית מלאה.

מחיר

  • תשלום חודשי: בין 150-300 ₪ + מע”מ למשתמש בחודש בהתאם לחבילה הנבחרת, מינימום 3 משתמשים.
  • תשלום שנתי: 120-250 ₪ + מע”מ למשתמש בחודש בהתאם לחבילה הנבחרת, מינימום 3 משתמשים.

מבוססת ענן?

פאוורלינק מבצעת תהליכי מכירה מורכבים, ניהול מסעות רכישה ושירותים דיגיטליים מגוונים והכל בענן, לשימוש זמין מכל מקום.

ניהול לידים

דגש מרכזי על פיתוח מערכת ה-CRM לניהול לידים על בסיס שלבי עבודה ופריסת מעקב יעילה במיוחד.

שירותים נלווים

ה-CRM מציעה מערך ניהול מקצה לקצה במגוון תחומים וענפים, מנדל”ן וביטוח ועד בתי ספר ומכללות אקדמיות. בנוסף מאפשרת המערכת לבנות אוטומציות מותאמות אישית, ליצור לוחות בקרה ומעקב באמצעות מערכת BI ולהשתמש במגוון אינטגרציות באמצעות התממשקות למרכזיות ענן.   

נוחות השימוש

על סמך ביקורות המשתמשים ב-powerlink, הממשק נוח וידידותי במיוחד לעבודה.

ויזואליות

המערכת נוחה מאוד לשימוש, מכילה פריסה ותצוגות מתקדמות ובכך שומרת על הסדר והשליטה בסביבת הניהול.

רספונסיביות

למערכת קיימת אפליקציה דרכה ניתן לשלוט בפעילות העסקית גם מהנייד.

תקופת ניסיון

השירות הבסיסי פתוח לכולם ללא עלות ומאפשר הזנת נתונים נוחה של עובדים, לקוחות ותכנון פגישות ביומן.

סנכרון עם מערכות נוספות

המערכת ממושקת לכל שירותי גוגל לרבות google ads לקליטת לידים ישירות מהקמפיין למערכת, שירותי דיוור, רשתות חברתיות ועוד.

אוטומציות

שימוש נרחב באוטומציות לתקשורת עם קהל הלקוחות, בהתבסס על נתונים שנאספו ממערך המכירה ועל תהליכים אוטומטיים בהתאמה אישית. בין האוטומציות ניתן למצוא איסוף וקליטה אוטומטית של לידים, מעקב אחר תהליך המכירה והתקשרות ישירה עם לקוחות רלוונטיים.

תמיכה טכנית

עמוד התמיכה באתר עשוי לסייע לחלק גדול מהשאלות, בעיקר עם הפעלה ראשונית של המנוי והיכרות עם המערכת. בנוסף ניתן להצביע כאן על רעיונות שהחברה מעלה ובכך להשפיע על התייעלות המערכת כלקוחותיה.

נציגי התמיכה זמינים בצ’אט וניתן לתאם מולם גם הדרכה אישית.

9Expert Score
מצוין

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • התמחות בניהול מכירות בארגון
  • המערכת שמה דגש מרכזי על ניהול לידים, תהליכי מכירה ופרויקטים שיווקיים.
  • שימוש נוח ופשוט
  • המערכת בנויה ופרוסה בצורה ידידותית ופשוטה להבנה. גם אנשים ללא גישה טכנולוגית מתקדמת יוכלו להשתמש בה בקלות ובאופן אינטואיטיבי.
  • מגוון אפשרויות עבודה
  • המערכת לא מפסיקה להשתפר ולהתחדד לטובת ניהול מושלם וחלק בקרב הלקוחות שלה, באמצעות שימוש במגוון רחב של תוספות, אוטומציות, אינטגרציות ופונקציות שימושיות.
חסרונות
  • ניהול יומנים חלקי
  • למרות הקדמה שמציעה המערכת, היא נותרת מאחור בנוגע ליצירת אירועים חוזרים ומיזוג יומנים.
  • אין התממשקות למרכזיה טלפונית
  • בעוד שמערכות CRM אחרות כבר מתנהלות בצורה איכותית עם ממשקי המרכזיה הטלפונית, לפאוורלינק עדיין אין את האפשרות הזו.

זברה CRM – מושלמת לניהול לידים ודוקומנטציה

גם זברה (ZEBRA) היא מערכת Stand Alone שמתעדכנת בשוטף ומשתפרת למען לקוחותיה כל העת. מדובר באחת ממערכות ה-CRM הוותיקות ביותר, שמתמקדת בניהול לידים ומכירות, קשרי לקוחות והנהלת חשבונות דרך תוכנה אחת, המותאמת לעבודה שוטפת וסנכרונית בכל מחלקה ודרג בארגון.

מחיר

  • מחיר חודשי: 96-480 ₪ למשתמש, בהתאם לחבילה הנבחרת על אפשרויותיה השונות.
  • מחיר שנתי: 960-4,000 ₪, בהתאם לחבילה הנבחרת על אפשרויותיה השונות.
  • בנוסף ניתן לבחור בתוספות כמו: 10,000 כרטיסי לקוח בתשלום שנתי של 350 ₪, תוספת של 500 מסמכים חשבונאיים ב-400 ₪ לשנה ופתיחת משתמש חדש בתשלום של 960 ₪ לשנה.  

מבוססת ענן?

במהותה זברה אינה תוכנה מבוססת ענן, אך כיום מותקנים השרתים שלה בחוות השרתים של כל ספקיות האינטרנט המובילות, כך שאפשר להחשיבה ככזו בכל מקרה.

ניהול לידים

מערך ניהול לידים מצטיין, הכולל ניהול תהליכים מותאם לעבודתם השוטפת של מנהלי המכירות, קליטת לידים מקמפיינים ודפי נחיתה, שליטה ובקרה באמצעות פיצ’רים לביצוע פולו-אפ ותיעוד שיחות ופגישות בצורה מיטבית.

שירותים נלווים

המערכת כוללת שירותי הנהלת חשבונות ופתרונות סליקה, מודול SMS ללקוחות ומערכת ליצירה וניהול מערך דיוור.

נוחות השימוש

API מובנה עושה כאן את כל העבודה, תוך שהוא מאפשר למשתמשים לשמור על פרקטיות ואפקטיביות בניהול תהליכים. יחד עם זאת, השימוש במערכת לא אינטואיטיבי ממש ויהיה צורך ללמוד אותה ולהסתגל אליה.

ויזואליות

המראה של זברה לא מהמרשימים ביותר ובמובן הגרפי היא די ‘אולד פאשן’. התוכנה מבוססת יותר על רשימות וסרגלים והרבה פחות על כפתורים וחוויית משתמש.  

רספונסיביות

קיימת, אך באופן חלקי בלבד.  

תקופת ניסיון

ניתן להירשם בחינם ולהקים מאגר לקוחות, ספקים ושדות מותאמים אישית בכל אחד מהם, לעבוד עם יומן משימות ובהתממשקות למייל.

סנכרון עם מערכות נוספות

התממשקות לפלאקארד לטובת שירותי הסליקה ולמרכזיית IP של Voicenter (באמצעותה אפשר לחייג ישירות מתוך כרטיס הלקוח במערכת, להקפיץ אותו תוך כדי שיחה עם הלקוח, להאזין לשיחות עובדים מוקלטות ועוד)  

תמיכה טכנית

ניתן לפנות לנציגי התמיכה והמכירות דרך הטלפון, במייל או בהשארת פנייה באתר.

6Expert Score
טוב

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • סביבת עבודה נטו
  • זברה חפה ממניירות שמאפיינות מערכות אחרות במובן החדשני-טכנולוגי ומתמקדת במערכת טובה ויעילה אחת המשרתת את המחלקה האדמיניסטרטיבית, המכירות, השיווק וניהול העובדים כאחד.
  • מותאם לכלל סוגי העובדים
  • לא כל העובדים שולטים נפלא בסביבה הממוחשבת ובמובן הזה, זברה היא כוח עזר משמעותי. המערכת בנויה על רשימות, טבלאות וסרגלים כך שתתאים לקהל עובדים מבוגר ולחסרי השכלה דיגיטלית.
חסרונות
  • אין אינטגרציות
  • מלבד העובדה שניתן להתממשק עם המייל שלכם, לא תמצאו כאן אינטגרציות שמקלות על תהליך העבודה כמו למשל ליקוט לידים מתוך קמפיין בגוגל אדס או בחירה בשירותים דיגיטליים שונים.
  • חוויית משתמש נמוכה
  • למרות שזה הוצג כאן למעלה גם כיתרון, בקרב צוותי עבודה צעירים מהעידן הטכנולוגי החדש ייתכן שמדובר בבעיה. המערכת לא מתוכננת לרמת חוויית משתמש עדכנית ותתאים במצב כזה הרבה פחות לחברות מתחומי הטכנולוגיה, המדיה והסטארטאפים.

מערכת MYBUSINESS – הכי מגוונת

MyBuisness משתייכת לפלטפורמה בשם MyBusiness Web Suite שבתוכה מספר מוצרים בהתממשקות מלאה: תוכנת ניהול פרויקטים, הנהלת חשבונות ומודול לבניית אתרים. מדובר בכלי ווב המתמקד בסביבת השירות על ידי מערכת ניהול לידים וכלי BI לצוותי המכירות. נוסף לכך מספקת המערכת מענה יעיל למוקדים טלפוניים בכל גודל.

מחיר

  • מסלול חודשי בעלות של 150-346 ₪ בהתאם לחבילה הנבחרת על שלל אפשרויותיה.
  • מסלול שנתי בעלות של 120-260 ₪ בהתאם לחבילה הנבחרת על שלל אפשרויותיה.
  • קיימות אפשרויות בתשלום נוסף כמו פיתוח, אפיון, פתיחת פורטל ללקוחות, שירותי סליקה, חבילות SMS ועוד.

מבוססת ענן?

המערכת מבוססת  WEBאך שרתיה נמצאים בגוגל קלאוד כך שניתן לשמור על גישה יעילה וחלקה למערכת הניהול מכל מקום.

ניהול לידים

למייביזנס יש מערך ניהול לידים ומדידת קמפיינים מתקדם, באמצעותו ניתן לבצע מעקב מלא ולהשתמש בשירותים רלוונטיים עד הפיכת הליד ללקוח.

שירותים נלווים

התממשקות לתוכנת הנהלת חשבונות וחנות איקומרס, מערכת לניהול דפי נחיתה וקמפיינים, מערכת לתקשורת פנים-ארגונית ותוכנה לבניית אתרים רספונסיביים.  

נוחות השימוש

המערכת מחולקת לדשבורדים ובתוכם פריסה לכרטיסיות כך שניתן לשלוט בקלות בכל סביבת עבודה מנוהלת. בנוסף מפיקה המערכת גרפים שונים שמקלים על הניתוח והבקרה בכל שלב.

ויזואליות

גם מבחינה ויזואלית וגם ברמת חוויית המשתמש יש כאן פיצוח די טוב. המערכת מלווה את ההתקדמות בצורה נעימה, שומרת על עיצוב נקי ועל סדר בעיניים ומלווה בהרבה אינפוגרפיקות וסטטיסטיקות עבודה.

רספונסיביות

קיים ממשק מובייל המאפשר חיבור מהיר מהנייד למערכת הניהול, צפייה בנתונים וביצוע פעולות מסוימות.

תקופת ניסיון

אפשר להתנסות במערכת בחינם למשך 14 יום.

סנכרון עם מערכות נוספות

התממשקות עם Zapier ויומן גוגל.

אוטומציות

מנגנון לשליחת הצעות מחיר, מנגנון לשליחת מיילים וסמסים, מחולל דוחות, אפשרות Drag&Drop לצורך קסטומטיזציה אישית, הקמת דפי נחיתה ועוד.

תמיכה טכנית

באתר החברה ניתן לצפות בסרטוני הדרכה ובמדריכים על פי חלוקה לנושאים. צוות התמיכה זמין בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00 טלפונית או במייל.  

8Expert Score
טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • מתן פתרונות נקודתיים
  • מייביזנס מבצעת בדיקות אבטחה תקופתיות באופן יזום, מה שמגן על נתוני הארגון כחלק בלתי נפרד מהשירות. נוסף לכך, לקוחות החברה נהנים מפתרון אפקטיבי במיוחד למוקדים טלפונים, המאפשר ניהול פניות, תעדוף ושיוך משימות לנציגים שונים.
  • תפריט מסלולים מגוון
  • ביחס למערכות CRM אחרות, MyBuisness מציעה מבחר נוח של מסלולים שנתיים וחודשיים, כולל שירותים נוספים בתשלום בהתאם לצורך.
  • שליטה מוצלחת ברמת ניהול המכירות
  • פשטות ונוחות הממשק מאפשרת למוקדי המכירות להשתמש במערכת ככלי לפילוח מכירות, לקוחות והצעות, כולל תצוגת סטטוס מול כל לקוח ובקרת משימות.
חסרונות
  • סנכרון מועט
  • מייביזנס לא מסונכרנים למגוון גדול מאוד של מערכות, מה שמצריך מכם בכל מקרה לצאת מהמערכת כדי להמשיך לשלוט בכל מוצר ופתרון בנפרד, במקום בצורה מרוכזת.
צילום מסך של מחירון מיי ביזנס (מתוך האתר)

מערכת BMBY – מוכוונת להישגים מקסימליים

במבי היא מערכת CRM המוכוונת לניהול לידים מכל מכשיר, לצד שליטה מלאה בעבודת השיווק, המכירות, קשרי לקוחות ושירות לקוחות. המערכת הפופולרית פותחה בישראל, אך משרתת כיום למעלה מ-1,600 ארגונים בלא פחות מ-21 מדינות. לחברה כמה פתרונות ייעודיים בתחומי יזמות הנדל”ן והתיווך, חברות ריהוט, סוכנויות רכב ומוסדות לימוד.

מבוססת ענן?

במבי מפעילה כמה תוכנות שונות המבוססות במלואן על הענן, ללא כל צורך בהתקנה.

ניהול לידים

אפשרות לניהול לידים וקמפיינים מקצה לקצה, תוך יצירת פתרונות נקודתיים לענפים בהם החברה מתמקדת כמו מוסדות לימוד, נדל”ן, חברות רהיטים וסוכנויות רכב.

שירותים נלווים

ניתן לשלב שירות של מרכזית טלפון משולבת SALE-PHONE לניהול ומעקב לידים, מערכת דיוור ואפליקציית פורטל דיירים המותאמת ליזמים מתחום הבנייה.

נוחות השימוש

המערכת פשוטה ונוחה מאוד לשימוש, מציגה את הנתונים בצורה מאורגנת לעין ובביקורות זוכה לשבחים על היכולת להסיק מכך מסקנות ולקבל החלטות מדויקות להמשך.

ויזואליות

הויזואליות של במבי מרשימה למדי, קל להתנהל עם המערכת מכל מכשיר ולקבל את הנתונים בצורה מושכת.

רספונסיביות

המערכת מתאימה לעבודה מכל מכשיר ומכל מקום. ניתן להוריד את אפליקציית במבי לגוגל כרום, באמצעותה אפשר להתחבר בקלות ולהגיע לתפריטים ושורת המשימות.

תקופת ניסיון

לא קיימת.  

סנכרון עם מערכות נוספות

המערכת מסונכרנת לאתר הארגון, קמפיינים, דפי נחיתה, מערכות דיוור וטלפוניה, מערכות ERP, סאפ, פריוריטי, שירותי הנהלת חשבונות ועוד.

אוטומציות

סל דיוורים ישירים לקהל הלקוחות, בוט מכירות לביצוע פולו-אפ, מחולל דוחות, פתיחה אוטומטית של כרטיס לקוח לאחר חתימה על חוזה ועוד.

תמיכה טכנית

צוות התמיכה של BMBY זמין בטלפון, בווצאפ ובמייל. ניתן גם להשאיר פרטים דרך האתר.

9Expert Score
מצויין

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • מיקוד ספציפי בענפים מקצועיים
  • מערכת המתמקדת באופן מדויק בצרכי סוכנות הרכב, סוכני הנדל"ן או המוסד האקדמי מספקת מעטפת 360 לכל צורך ארגוני וזה בדיוק מה שבמבי עושה עבורם, תוך שמירה על שליטה ותפעול חלקים בכל אספקט בעסק.
  • משפרת ביצועים בפועל
  • משתמשי במבי מדווחים על שיפור ניכר בביצועים, הודות לרמת התצוגה, הניתוח והפונקציות בהן ניתן להשתמש תוך כדי עבודה במערכת.
  • שליטה מלאה בתהליכי השיווק והמכירות
  • 'הפורטה' של במבי הוא בניהול מתקדם וחכם של תהליכי השיווק והמכירות, כך שמנהלי המחלקות יכולים לצפות במתרחש בכל רגע נתון ובלחיצת כפתור, לקבל סטטיסטיקה מתאימה ולקבל החלטה על פעולות ההמשך.
חסרונות
  • הטמעה ארוכה
  • במבי דורשת יצירת הרגלי עבודה חדשים במובנים רבים ולכן צריך להיערך לכך ברמה הפנים-ארגונית מול העובדים ולהעריך את המצב הכללי של הארגון ונכונותו להטמעה.
  • תלות גבוהה במערכת
  • למרות שנתוני שביעות הרצון מלמדים שלא תרצו להחליף בקרוב את המערכת, עצם הפיכת כלל העבודה למרוכזת במקום אחד עשויה להוות, בקרב ארגונים מסוימים, חיסרון. לכן צריך לשקול את התאמת המערכת באופן אישי לעסק שלכם ולהבין מהם השירותים שאתם בוודאות זקוקים להם.

מאנדיי

לכתוב שורה שתיים על החברה. אפשר נתונים של כמות משתמשים או כל משהו אחר שרלוונטי.

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מערכת CRM?

כל חברה מעוניינת למצוא את הפתרונות המוצלחים ביותר לביצוע ושליטה על התהליכים העסקיים שלה. הדגש המרכזי כיום נשען על הצורך הגובר בשירותים לניהול לידים, מכירות וקשרי לקוחות וזה בדיוק מה שמערכת CRM טובה עושה.

הדרישה היא שהמערכת תתמודד כראוי עם הצרכים של הארגון מקצה לקצה, עוד משלב השיווק ועד להפיכתו של הליד ללקוח. במקביל, הארגון זקוק למערכת הנהלת חשבונות ולבקרה יעילה גם על דוחות, סטטיסטיקות למיניהן, שמאפשרות לו להשתפר. צרכים אלה ממחישים עד כמה בחירת מערכת ה-CRM היא עניין קריטי לביצועי הארגון ומכאן גם לקביעת הצלחתו. אז על מה צריך להסתכל לפני שמתקדמים עם מערכת ספציפית? הנה הקריטריונים החשובים:

המחיר

אחד השיקולים הראשוניים ברכישת מערכת CRM באופן כללי יהיה המחיר. מדובר בעלות לא מבוטלת שהארגון נדרש לממן כעת, בייחוד כאשר צרכיו מקיפים ורבים יותר וצוות העובדים גדול יותר. השוואת המחירים בין מערכות הניהול השונות חשובה מאין כמוה, משום שהיא תשפיע על התזרים מכאן והלאה וההשקעה אמורה להצדיק את עצמה עם הזמן.

צרכי הארגון

פרמטר ששווה “לישון עליו” לפני בחירה במערכת הוא הוא הצורך המדויק של הארגון. אלא שצורך, המזוהה לעתים קרובות מידי כמטרה, איננו דבר אחד ויחיד. המערכת אמורה לפתור לכם בעיות מסוימות ברמת ניהול הלקוחות, תיעוד השיחות, שליחת הצעות מחיר ועוד.

הדגש יהיה במערכת שתתמודד כראוי עם כל המאפיינים וההיבטים שכרגע סובלים מחולשה ושמציעה להם פתרון יעיל. חשוב להביא בחשבון גם את המוכנות הכללית לשילוב בין המערכת, אנשי הארגון ומוצריו. בחירה בשירות הלא מתאים עלולה לעכב את העסק ולעתים אפילו להוות תפנית לא חיובית בתהליכים העסקיים שלו.

שירותים נלווים

מרבית מערכות ה-CRM מציעות כיום שירותים נוספים כמו התממשקות לעוד אמצעים שהארגון משתמש בהם (שירותי גוגל, טלפוניה, מערכות סליקה ועוד) וכן אינטגרציה המאפשרת לעבור למשל ממערכת הניהול לאתר החברה בתוך הממשק.

האם יש תמיכה במכשירים ניידים?

רוב הארגונים כיום, תופסים את הניידות כמרכיב מרכזי ביותר. היכולת של עובדים ומנהלים לפעול מכל מקום ובכל זמן היא פונקציה חשובה בעולם העסקי כיום ולכן חשוב שיוכלו לגשת לתוך המידע ב-CRM בקלות ובמהירות.

ידידותית למשתמש

מערכת לא נגישה מספיק, לא מובנת מספיק או מורכבת לתפעול עשויה להאט את ההתקדמות במקום לפתור לכם בעיות. בנוסף, היא מהווה בעיה בקרב מי שיש להם גישה טכנולוגית פחות טובה ודורשת זמן הטמעה יקר וארוך יותר. בדקו כיצד נראית המערכת מבחינת התצוגה, פריסת הנתונים, אפשרויות הניווט, גרפים ומעבר בין חלקים לפני שתחליטו סופית.

תמיכה טכנית

גם המערכת שרצה הכי טוב בעולם, תיפגש לא פעם עם לקוחות שרוצים לשאול שאלה, לפתור בעיה או להתחבר לשירות ולתוספות מתאימות. לשם כך אתם זקוקים לחברה שיש לה שירות מהיר ואיכותי המכיל פתרונות מגוונים. שימו לב שלא תמיד מענה אנושי מוכרח להיות הדרך – אם לחברה יש מדריכים לכל אחד משירותיה, סרטונים ואולי גם צ’אט או התקשרות דרך הווצאפ, ייתכן שהם יהיו יעילים לא פחות.

אז אילו מערכות עונות על רוב הקריטריונים?

מהבדיקה שלנו ובהתאם לפרמטרים שהזכרנו כאן לבדיקה מקדימה, עולות שתי מערכות CRM ששווה מאוד לבדוק מקרוב:

Powerlinlk – למערכת API מלא המאפשר אינטגרציה עם מגוון שירותים נוספים ושדרוגים אוטומטיים, הכל בתוכנת ענן סופר אפקטיבית וחלקה מאוד להבנה ותפעול.

BMBY – בכל מקום שבדקנו, שמנו לב שהמשתמשים של במבי מציינים שוב ושוב עד כמה המערכת עזרה להם באמת להתייעל ולקבל את ההחלטות הנכונות. בסופו של דבר, זוהי המטרה האמיתית ברכישת מערכת CRM שתלווה אתכם מכאן והלאה.

לסיכום

מתוך עשרות חברות שנבדקו, שש עלו לקו הסיום כמערכות ה-CRM הטובות והמבטיחות ביותר בשוק. כל אחת מהמערכות בסקירה שלנו מגיעה עם סט מובנה של יכולות תפעוליות בולטות, המתמקדות בניהול חטיבת המכירות וקשרי הלקוחות דרך מגוון פונקציות מקצועיות, אך גם ביצירת מערך ניהולי שלם מקצה לקצה.

רגע לפני שתמהרו לבדוק את המערכות המומלצות שלנו, שאלו את עצמכם האם הארגון שלכם מוכן למעבר הדורש התאמות, הטמעה והסתגלות ומהם הצרכים הכי חשובים שהמערכת תצטרך למלא עבורכם.

שאלות נפוצות:

CRM היא מערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management = CRM) שתכליתה לסייע לארגון בניהול הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים, הפקת דוחות ונתונים אודות הפעילות העסקית ובקרה אחר ביצועי העובדים תוך יצירת שפה ארגונית אחידה.

הצורך במערכת מבוסס על המשאב החיוני ביותר של כל עסק – הלקוחות. על כן המיקוד הבולט שלהן הוא בניהול ופיתוח הפעילות העסקית, תפוקתה ומצבה בכל רגע נתון.

המחיר משתנה ממערכת אחת לשנייה, מחבילה לחבילה ומשירות לשירות. באופן כללי, מדובר על טווח שבין מאות ועד אלפי שקלים לשנה, כאשר ההשפעה המרכזית היא בכמות המשתמשים במערכת, נפח האחסון, כמות המסמכים ורכישת תוספות או שירותים נלווים.

CRM מיועדת לשמירה על סביבה ניהולית יעילה ולכן מתמקדת במגוון אספקטים שנוגעים לניהול הלקוחות, תוך פילוח יעיל מבחינת סוג הלקוח או המוצר, הסטטוס בו נמצא וביצוע פולו-אפ מתאים. המערכת מתפקדת גם כפונקציה ארגונית באמצעות הפקת דוחות ונתונים פיננסיים, ניהול יומנים, שעון נוכחות לעובדים ועוד.

מעטות המערכות שמציעות את עצמן בחינם, כמובן עם הגבלות לגבי כמות המשתמשים, הפקת הדוחות או הפונקציות בהן אפשר להשתמש. אם אתם מעוניינים להבין את הדברים בעצמכם ולהתנסות לפני שרוכשים, עדיף לתפוס את תקופת הניסיון בחינם שמאפשרות רוב המערכות ובכך לקבל החלטה אישית לגבי אותה המערכת והתאמתה המדויקת.

נגישות
MR WEB TOOLS
Logo