מערכות דיוור

עוד אין לכם מערכת דיוור? אתם מפספסים גישה פוטנציאלית למאות לקוחות חדשים שעשויים להפוך בקרוב לרוכשים נאמנים. עם מערכת הדיוור הנכונה תוכלו להגיע לכולם מתוך מקום אחד, נוח ומסודר וגם לחסוך הרבה מאוד כסף, זמן ומאמץ בתהליך השיווקי שלכם.

אז מי מבין מערכות הדיוור השונות באמת שווה את תשומת ליבכם? בחרנו 8 מועמדות סופיות שמעמידות לרשותכם פלטפורמות מצוינות לשיגור תכנים ומסרים שיווקיים לכל סוג לקוח וקהל, לבנות אוטומציות שיעבדו בשבילכם וכמובן – למקסם את מערך השיווק והמכירות עד הקצה.

מערכת דיוור: כלי שיווקי חיוני לכל עסק

מערכת דיוור היא מערכת בשרת הענן של חברה מסוימת, באמצעותה תוכלו לקבל עשרות שירותים וכלים לשליחת דיוורים ישירים לקהל שלכם, בכל גודל ובדיוק באותו הזמן. זהו כלי עבודה קריטי לאינטראקציה רציפה ומתגמלת עם הלקוחות שלכם המספקת להם ערך מוסף, מידע ואפשרויות, לצד הגדלת הטראפיק לכל הנכסים הדיגיטליים שלכם וכמובן תמיכה במכירת מוצרים ושירותים מכל סוג.

סמוב (SMOOVE) – מושלמת לעסקים קטנים וגדולים

שמה של smoov הולך לפניה בכל מה שקשור לשיווק הדיגיטלי של בית העסק. היא מתמקדת בבניית תהליכים אוטומטיים לצרכי מייל מרקטינג, מסרונים ואינטראקציות מגוונות עם הלקוחות, הקמת דפי נחיתה וכמובן הגדלת ההקלקות וההמרות מכל ערוץ שיווקי.

יכולות נוספות שמגיעות כחלק מהמערכת הן בניית קורסים, הקמת טפסים ודפי נחיתה עם אפשרויות כמו שדות נסתרים או התניה דינמית של הצגת השדות כאשר בוחרים ערך ספציפי. אפשר גם למקד את התוכן עצמו רק ללקוחות ספציפיים, כמו למשל החל מגיל מסוים או לשרשר את הטפסים כך שהם ימולאו בשלבים. תמצאו כאן גם מגוון עשיר של אינטגרציות ופיצ’רים מדהימים, לכל צורך שיעלה בדעתכם.

יכולות סגמנטציה גבוהות

סמוב מתמחה בסגמנטציה, בעיקר סביב ניהול רשומות דינמיות ומעקבי לקוח שמאפשרים לכם לנטר את ההתנהגות שלו ולהגדיר עבורה אוטומציה רלוונטית. הכל מוצג באופן ויזואלי מרשים, כך שאתם רואים פיזית את משפך הלקוח ויודעים היכן בדיוק לשפר אותו בכל שלב.  

מחירים וחבילות

סמוב מתמחרים את המסלולים לפי נמענים, החל מ-49 ₪ לחודש עד 500 נמענים עם מיילים וסמסים ללא הגבלה. המחיר יעלה מכאן עד ל-593 ₪ עד 20,000 נמענים ומעבר לזה תצטרכו לפנות לחברה לקבלת הצעת מחיר מותאמת.

יש לכם מספר נמענים נמוך עד 100? תוכלו להשתמש במערכת בחינם ללא צורך בכרטיס אשראי ולשלוח עד 1,000 דיוורים מידי חודש.

פיצ’רים מיוחדים

  • שכפול דפי נחיתה מוצלחים לכדי תבניות אוטומטיות או הפיכתם למיני-סייט עם הפניה לתוכן המשך רלוונטי.
  • תבניות אוטומציה מוכנות שמתאימות לכל מהלך שיווקי בפלטפורמות המרכזיות של העסק.
  • ייבוא וייצוא אנשי קשר חסומים, שביקשו להסיר את ההרשמה או להצטרף מחדש ולנתח את פעילותם.
  • הגדרת אוטומציות לשליחה דרך הווצאפ.
  • פתיחה אוטומטית של זירת הקורס מיד בתום הסליקה.
  • דיוור אינטגרלי במייל המבוצע מתוך האתר עצמו.
9.5Expert Score
מצוין

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • אידיאלית לעסקים שזקוקים לאוטומציה רחבה לצרכי תוכן, שיווק, מכירה ושירות בכל שלב.
  • אינטואיטיבית לעבודה גם בקרב חסרי הניסיון.
  • שירות לקוחות מצוין עם מוניטין חיובי מאוד.
  • אין הגבלה על כמות רשומות הלקוח והשדות שניתן לייצר לכל רשומה, מה שמסייע לפלח עוד ועוד התנהגויות ולייצר פרסונליזציה מתקדמת מאוד.
  • עבירות מיילים עם תוצאות גבוהות.
חסרונות
  • אם אתם משתמשים בג'ימייל - אין סריקת מילים חמות או התראה על יחס תמונות-טקסט שתאפשר לשנות ולשפר את המייל לפני שליחתו כדי להימנע מהגעה לספאם.
  • תמיכה יחסית מצומצמת באיקומרס, ללא חישוב LTV וכמות רכישות ממוצעת.
  • התצוגה המקדימה בנייד לא תמיד תואמת במדויק את המראה הסופי לאחר השליחה.

אקטיב טרייל – מושלמת לצמיחה עסקית מהירה

אקטיב טרייל נמנית עם המערכות המובילות והמוכרות בישראל ולא בכדי: היא עומדת בשורה אחת עם מערכות דיוור בינלאומיות , בעיקר בזכות ממשק פשוט ואינטואיטיבי עם עושר תכונות שמסייעות לתקשורת הרציפה והמשכנעת מול כל הלקוחות שלכם.

אוטומציות, התממשקויות ותכונות “הדגל” במערכת

אקטיב טרייל לא מפספסת שום הזדמנות להגדיל את נקודות האחיזה שלכם בשיווק ומציעה בניית תרשימי זרימה ויזואליים לאוטומציות, כלים מתקדמים ליצירת קמפיינים עם התממשקות למגוון מערכות (Zapier מובנה), תבניות דינמיות למיילים וניוזלטרים (הנשלחים אגב, דרך מספר גדול של שרתים ובכך ממקסמים את קצב השליחה לאופטימום של מספר דקות לכל רשימת התפוצה), קליטת טפסי לידים והטמעת פיקסלים בסושיאל, סנכרון לידים מהפופאפ, חיבור לפלטפורמות איקומרס ועוד.  

מחירים וחבילות

  • החבילה הבסיסית ב- ActiveTrail עולה 50 ₪ לחודש ומגיעה עם רוב הפיצ’רים החשובים (אוטומציות, API, דפי נחיתה, טפסים, פופאפים), עם מגבלה למשתמש אחד.
  • חבילת הפלוס עולה 60 ₪ לחודש ומכילה את כל אפשרויות הבייסיק לצד אופציות מתקדמות כמו דיוור מדורג, רימרקטינג בסושיאל, וובהוק ועוד, עד 10 משתמשים.
  • חבילת הפרמיום המתקדמת כבר אינה מוגבלת במשתמשים ועלותה 1,079 ₪ לחודש. מגיעה עם כל אפשרויות מסלול הפלוס יחד עם שירות VIP הכולל ליווי אישי צמוד, ייבוא נתונים, הטמעה, קבלת דוחות מנהלים מידי חודש עם המלצות לשיפור ועוד.

פיצ’רים מיוחדים

  • בנייה מותאמת אישית ושליחת תפוצת מיילים, מסרונים, ניוזלטרים, פופאפים ודפי נחיתה
  • בניית מסעות לקוח מותאמים אישית
  • אינטגרציות וסנכרון מערכות מלא
  • הגדרת אוטומציות לכל אפשרויות המערכת

אופציה לסקרים ולדוחות לניתוח פעולות הקמפיינים

8Expert Score
טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • חברה ותיקה עם מוניטין חיובי, שצברה קהל מדוורים קבוע וגדול.
  • תאימות גבוהה לכל עסק, מותג וחברה שמשווקים במייל, מתחילים ומתקדמים כאחד.
  • מערכת אינטואיטיבית לחלוטין בעברית, בשיטת "גרור ושחרר".
  • מגוון עצום של אינטגרציות למערכות איקומרס, CRM, סושיאל ועוד.
  • אוטומציות, פיצ'רים ותבניות להקמת מערכי דיוור מתקדמים ומקצועיים.
  • שירות לקוחות מקצועי ואיכותי במגוון ערוצי התקשרות.
חסרונות
  • אין אופציה ל-LTV (ערך חיי לקוח) וכמות רכישות ממוצעת בפלטפורמות המסחר.
  • אין אופציה ללייב וידאו דרך הדיוור.
  • אפשר לנהל במערכת כמה רשימות ובתוכן יכול להימצא אותו הלקוח, אבל אי אפשר לסמן אותו באופן שמצביע מאפיינים אישיים.
  • שרת השליחה הוא של אקטיב טרייל עצמם ולא של הלקוח (אך כן אפשר ליצור לכם IP ייעודי).
מחירון של אקטיב טרייל - צילום מסך

שלח מסר – הכי וותיקה במשחק

אחת ממערכות הדיוור והשיווק הוותיקות והיציבות בשוק הישראלי, שמתאימה מאוד לעסקים כחול-לבן לרבות פלח העסקים במגזר הדתי והחרדי. המערכת פשוטה וברורה מאוד לעבודה כבר מהרגע הראשון ומציעה מגוון כלים יעילים: תבניות ניוזלטר מוכנות עם אופציית עריכה והתאמה, שליחת מיילים ומסרונים עם שלל אוטומציות להגדרה והתאמה לפי קהלים, הקמת דפי נחיתה, סטטיסטיקות מתוזמנות למערכות הסושיאל, גרפים ונתונים על אחוזי החשיפה והפתיחה לקהל ועוד.

יצירת קורסים דיגיטליים

אחד מיתרונות הדגל של המערכת הוא אפשרות ההקמה והניהול של מערך קורסים משלכם, מה שיתאים לעסקים שרוצים לבנות מאגר הדרכות מקצועי עם וובינרים ודפי נחיתה יעודיים, מבחנים אמריקאיים ועוד. אפשר לנהל רשימת לקוחות לכל הקורסים שלכם דרך מערכת CRM במסגרת המנוי וגם לנהל מערך פגישות וסשנים אחד-על-אחד.

חשבון שומר שבת

המערכת מותאמת לקהל הדתי והחרדי ומגיעה עם אוטומציות כמו הקפאת הדיוורים וחסימת האתר בשבתות וחגים, דחייה אוטומטית של מיילים אוטומטיים משבת למוצ”ש או ראשון, תצוגת תאריכים עבריים, בס”ד אוטומטי ואופציה לתצוגת תמונות בגוף המייל שנחסמות כתוצאה מאינטרנט כשר.

מחירים וחבילות

  • המסלול החינמי – 0 ₪ עד 250 מנויים ו-2,000 דיוורים בחודש + מערכת CRM לעסק, הקמה של 5 דפי נחיתה ואופציה להקמת קורס ראשון.
  • מסלול ה-PRO – החל מ-79 ₪ לחודש עד 500 מנויים ו-4,000 דיוורים בחודש. המנוי מגיע עם מערכת קורסים אונליין ללא הגבלה על מספר הקורסים, הקמת דפי נחיתה ללא הגבלת כמות, מערכת CRM ועוד.
  • מסלול ה-ULTIMATE – תעלה 289 ₪ בחודש עד 10,000 מנויים ו-80,000 דיוורים בחודש, או בכמות ובמחיר מותאמים אישית מול הנציגים. מסלול זה כולל את כל תכונות הפרו לצד כלי שיווק מתקדמים וייחודיים.

פיצ’רים מיוחדים

  • הקמה, עיצוב וניתוח של ניוזלטרים, דפי נחיתה, קמפיינים וקורסים
  • שליחת דיוורים ומסרונים על בסיס אפשרויות פילוח רחבות והחלת אוטומציות ייעודיות עבורן.
  • סטטיסטיקות יעילות כמו “מפת חום” וניטור אחוזי פתיחה ולידים לפי יום ושעה.
  • התראות הצטרפות של לידים חדשים ומעקב הקלקות.
  • אופציה להתאמות דיוור פרסונליות כמו שליחת זימון בימן ללקוח, שליחת מייל נוסף למי שלא פתחו את המייל הקודם ואוטומציות נוספות מרגע ההרשמה.
  • הנפשות ואנימציות.
  • התממשקויות למערכות סליקה.
7Expert Score
כמעט טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • מסלול חינמי לעסקים קטנים ומתחילים עם תקציב נמוך.
  • תאימות ייחודית לציבור הדתי ושומרי השבת.
  • מערכת נוחה לעבודה, עם אשף לבנייה ועריכת תבניות מוכנות.
  • מעקב אפקטיבי אחר כל מערך הטפסים, הלידים והדיוורים לצורך התייעלות קבועה.
  • מערכת קורסים ללא תוספת תשלום (כחלק מאפשרויות המנוי).
חסרונות
  • לא כולם מתחברים לעיצוב ולחוויית המשתמש של הממשק.
  • מגבלה על כמות השליחות החודשית בהתאם למסלול.
  • מגבלה על גודל הרשימה עד 10,000 נמענים. אם הגעתם למכסה, תאלצו להקים רשימה נוספת.

פלאשי – הופכת אתכם לכוכבים באיקומרס

אם יש לכם אתר איקומרס, מטרת העל שלכם היא לשפר באופן קבוע את יחס ההמרה ולמצות ממנו את כל פוטנציאל המכירות. ואם אתם זקוקים למערכת דיוור שתענה בדיוק על זה – הכירו את פלאשי. ההבטחה המרכזית של הפלטפורמה היא לעזור לכם לייצר יותר כסף בעזרת סגמנטים ותכונות מגוונות, בדגש על איוונטים דינמיים אותם אפשר להתאים לרשימות דיוור נפרדות.

שיווק All-In-One לאיקומרס

המערכת מגיעה עם אינטגרציות לכל מערכת שמשמשת את פלטפורמת המסחר שלכם באונליין: רשתות חברתיות, פופטאין, מג’נטו, ווקומרס, שופיפיי, איישופ, קונימבו ועוד, מתוכן אפשר לקבל גם ניתוחי אנליטיקס מפורטים, להקים מערכת קופונים, לחשב ערך חיי לקוח LTV (אחת המערכות הבודדות שעושות זאת!), לחשב את ממוצע הרכישות ולתקשר עם מי שנטש אצלכם עגלה.

גם מערך ה-AB טסטינג נרחב ביחס למערכות אחרות, כך שאפשר לנהל אותו על תוכן המייל והכותרות, אך גם על כל תהליך האוטומציה שלכם מול הלקוחות. אפשר לעקוב אחרי כל פעולה של הגולש בחנות מרגע הכניסה או החזרה לאתר ולהגדיר התקשרויות אוטומטיות בזמן אמת כדי לבסס אמינות והמרות.

מחירים וחבילות

  • מסלול STARTER עולה 21$ לחודש ומתאים למשתמש אחד עם צורך בדיוור במייל ובמסרונים.
  • מסלול PROFESSIONAL עולה 40$ לחודש ומעניק לכם גם דומיין מותאם, סיווג הרשאות, אוטומציות מרקטינג ופיצ’ר פופאפים.
  • מסלול MASTER עולה 99$ לחודש ומצרף גם יכולות פרסונליזציה, אנליטיקה ואינטגרציה עם פייסבוק.
  • מסלול ENTERPRISE מתומחר בהצעה פרטנית לארגון וכולל אפס מגבלות ושירות לקוחות אישי צמוד.

פיצ’רים מיוחדים

  • התממשקות לכל חנות אונליין ללא חיבורים חיצוניים דרך זאפייר ואינטגרמנט.
  • בניית פופאפים חכמים שיקפצו על בסיס התאמה והגדרות אישיות.
  • בניית אוטומציות לפי צורך כמו חוות דעת לאחר הרכישה, נטישת עגלה ויצירת קופון לקוח בזמן אמת.
  • בילדר מייל אפקטיבי בגישת דראג אנד דרופ, להתאמה אישית של כל תבנית.
  • בניית מערך תוכן דינמי בכל ערוצי ההתקשרות מול הלקוח כמו מעבר ישיר לקטלוג מוצרים או קריאת הפוסט האחרון באתר.
צילום מסך של המחירון של פלאשי
9Expert Score
מצוין

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • אידיאלי לכוכבי איקומרס שרוצים "לעלות כיתה" במיומנויות המרקטינג.
  • מערכת ישראלית כחולבן עם תמיכה מלאה (וטובה מאוד!) בעברית.
  • תיעוד ומעקב אחר כל פעולה שהגולש ביצע באתר והגדרת אוטומציה מתאימה לכל אחת.
  • מוכוון להמרת מבקרים ללקוחות.
  • ממשק קל ונוח מאוד לעבודה.
חסרונות
  • אין אופציה לבניית דפי נחיתה.
  • אין חיבור מובנה למערכת CRM והדרך היחידה להתממשק אליה היא דרך אינטגרומנט וזאפייר.
  • שירותי התמיכה של החברה מצוינים, אבל ניתנים רק במייל או בצ'אט למי שאינם במסלולי מאסטר ומעלה, מה שעשוי להיות הרבה פחות נוח לשחקנים קטנים ובינוניים.

אינפוריו מובייל InforUMobile – הכי טובים באיסוף וניתוח קהלים

גם אינפוריו היא חברה ותיקה ומוכרת בנוף הישראלי, שמציעה דיוור במייל, בווצאפ ובהודעות SMS, הקמת דפי נחיתה וגם אוטומציות לפייסבוק ולאיקומרס, ביניהן בוט למסנג’ר, פושים באפליקציה או הדפדפן ואינטגרציות לזאפייר, פופטאין, גוגל אנליטיקס, פתרונות סליקה ומערכות CRM – מסאפ ועד פאריזון.

דיוור מתקדם ועתיר פונקציות

מערכת הדיוור המתוחכמת של אינפוריו הייתה ונותרה זו שמציעה את מכלול הפתרונות הטובים ביותר. אפשר להציג דרך המיילים טיימרים עם תזמון לאחור (למשל עד לסיום המבצע של פריט מסוים באתר או הרשמה לאירוע), הקמת גלריית תמונות בתוך המייל, יצירת סקרים, סטטיסטיקות מפורטות לגבי אחוזי הפתיחה וההקלקה, כלי שיווק המסייעים לשיפור הביצועים כולל פילוח יעיל, תצוגה מקדימה, בדיקת אנטי-ספאם מקדימה לשליחה, יצירת מסעות לקוח עם מסר מותאם אישית וטריגרים אוטומטיים בכל פעולה מצידו ועוד.

מחירים וחבילות

  • מסלול חודשי עם דיוור בלתי מוגבל לפי כמות הנמענים, החל מ-99 ₪ עד 1,000 נרשמים.
  • חבילה עם כמות מוגבלת של דיוורים החל מ-400 ₪ ל-10,000 דיוורים + פיצ’ר דפי נחיתה ללא הגבלה.

פיצ’רים מיוחדים

  • גלריית תמונות מתחלפות במייל מבוססת התאמה אישית והגדרות פילוח/ טריגר.
  • יצירת רשימות דיוורים דינמיות והגדרת אוטומציות מתאימות עבורן, למשל שליחת מייל X רק לאלו שלא פתחו את המיילים מהחודש האחרון.
  • טיימר עם ספירה לאחור עד לסיום המבצע/ הרשמה לאירוע/ הצעה מיוחדת וכו’.
  • אשף כותרות שיווקיות שמאפשרות למצוא רעיונות חדשים ולשפר בעזרתם את נתוני הפתיחה וההמרה.
  • התאמה מלאה לנייד דרך עשרות תבניות עם גרפיקה עשירה.
  • סדרת מיילים אוטומטיים לאחר השלמת פעולות רצויות (הרשמה לשירות, רכישה וכו’).
  • פריסה גרפית מתקדמת של מסע הלקוח ומעקב אחרי האינטראקציות שיצר עם העסק.
8Expert Score
טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • מענה מקיף וממצה לכל עסק ומותג שמתמקדים בדיוור ישיר דרך המייל.
  • אופציה למודול צ'אט דרך הווצאפ עם תבניות עבודה, טיוב ומעקב.
  • חוויית שימוש ברורה ופשוטה, עם מאגר הדרכות מעולה למיצוי כל יכולות המערכת.
  • שירות שניתן בזמינות גבוהה בערוצים מגוונים: צ'אט, מייל, פתיחת קריאת שירות במערכת או בטלפון.
  • משתלם לעסקים שזקוקים לפתרונות דיוור טהורים מבלי לשלם על שלל תוספות מיותרות.
חסרונות
  • המערכת לא עונה על צרכים מורכבים, כמו כלי ניהול וניתוח ממערכות נוספות כמו הרשתות החברתיות.
  • מחירון החברה מתייחס רק לשירותי הדיוור ויש צורך לפנות פיזית כדי לקבל מחירון של יתר השירותים.
  • אין אינטגרציה למכלול פלטפורמות האיקומרס, אבל אפשר להתממשק באמצעות הזאפייר.

רב מסר – מצטיינת בלהשיג לכם לקוחות חדשים

היא החלה את דרכה בשנת 2006, מה שהופך אותה לוותיקת מערכות הדיוור בישראל, אבל גם אחת הפופולריות והאמינות ביותר מאז ומעולם. רב מסר השתדרגה לאורך השנים, שיפרה את התשתיות שלה, הוסיפה פיצ’רים, אוטומציות ותכונות. והתוצאה – מערכת שמתאימה למסרים מדויקים, תכליתיים וברורים.

אחת הטענות לגבי רב מסר היא שתבניות העבודה שלה בסיסיות ולכן לא ממש מתאימות ללקוחות עלית שמחפשים דיוור עם תצורה אקסקלוסיבית. בפועל, תצוגת הדיוורים שלה היא בפירוש המוצלחת ביותר בשוק ונראית הכי טוב על המסך, הודות למערכת סופר פשוטה ואינטואיטיבית.  

הקמת דפי נחיתה – רב דף

פיצ’ר בניית דפי הנחיתה הוא אחד השרירים החזקים של החברה. כאן תמצאו עשרות תבניות מוכנות שכבר נבדקו ונוסו במצטבר על מיליוני נמענים והוכחו ככאלה שמביאים ליחס המרה גבוה. אפשר לפרסם את דף הנחיתה דרך דומיין ייעודי או בדומיין של רב דף עם פלאגין מיוחד לאתרי וורדרפס ולחבר אותו לקמפיינים עם קליטה אוטומטית ברשימה שהוגדרה לשם כך במערכת.

מחירים וחבילות

המחירים מתחילים מ-95 ₪ עד 1,000 רשומים ו-6,000 דיוורים בחודש וינועו צפונה עד 545 ₪ עד 20,000 כתובות רשומות ו-120,000 דיוורים בחודש.

יש גם מסלול מופחת במשלוח של מייל אחד בחודש לכל הרשימה, אך בכמויות הבסיס הוא יהיה מעט יקר יותר.

פיצ’רים מיוחדים

  • תבניות מסרים למייל עם אופציה להעלאת תמונות, קישורים, שינוי צבעים והדגשת ביטויים.
  • הסרה אוטומטית של נמענים שהעבירו את המייל מכם לדואר זבל.
  • בדיקת קבלת המייל והתצוגה שלו אצל הנמען.
  • ניהול רשומות ותגיות מתקדם המאפשר לטייב מכלול רחב של מאפיינים והתנהגויות.
  • שתילת שם הנמען בהודות SMS.
  • הגדרת חסימת מסרים בשבתות וחגים
  • יצירת טפסים מקצועיים ללא מגבלת שדות.
מחירון רגיל מתוך האתר של רב מסר

בצילום המסך: מחירון שימוש רגיל של רב מסר (באתר ניתן למצוא גם מחירון שימוש מופחת).

7Expert Score
כמעט טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • מושלם לעסקים קטנים (בדגש על בעלי מיומנות טכנולוגית נמוכה) שמעוניינים במערכת פשוטה עם יצירה מהירה של קהלים.
  • מערכת פשוטה ונוחה לתפעול, עם מיקוד בדיוור ישיר במייל וחיבור לקורסים או וובינרים.
  • ניהול רשימות לקוח יעילות מאוד, עם אופציה לאזכור אותו הלקוח ברשימות נפרדות, למשל תחת "רשומים לניוזלטר" אבל גם תחת "ביצעו רכישה".
  • שימוש בתבניות פשוטות שכבר נבדקו ונוסו על קהלים מגוונים והוכחו כממירות יותר.
חסרונות
  • לא מותאם לאיקומרס ולתהליכים אוטומטיים מורכבים.
  • אין אופציה לניהול רשימות דינמיות, למשל להוסיף שדות בהתאמה אישית רק ללקוחות מסוימים.
  • AB טסטינג מינימלי, לכותרות בלבד.
  • חסרה האפשרות להקים תבניות אישיות. ניתן להשתמש רק בתבניות המוכנות של המערכת ולערוך אותן.
  • בילדר מיושן בהשוואה ליתר המתחרים.

מייל צ'ימפ – איכות הדיוורים הגבוהה ביותר

זוהי אולי המערכת המפורסמת ביותר בארץ ובעולם בתחום הדיוור הדיגיטלי. היא נוסדה עוד ב-2001 בארה”ב ועברה מאז עשרות שיפורים ופיתוחים. כיום מייל צ’ימפ מתאימה כמעט לכל דרישה אפשרית של מדוורים ומשווקים, מהעסק המתחיל ועד הארגון הגדול. תמצאו כאן שפע פיצ’רים וכלים לניהול הדיוורים שלכם ובניית דפי נחיתה, כמובן עם אוטומציות ואנליטיקה לגבי כל פלטפורמה וכל נתון שאתם יכולים לחשוב עליו.

מוצר מקצועי ומגוון

מיילצ’ימפ מתממשקים לכל פלטפורמות המסחר המקוונות, קמפיינים ברשתות החברתיות, אתרים ודפי נחיתה. הממשק נוח ואינטואיטיבי מאוד, עם שלל תבניות מוכנות וגרפיקה ברמה גבוהה מאוד. אפשר לפלח את רשימות התפוצה לפי עשרות קריטריונים ולשגר לכולן מייל בהתאמה אישית, להפיק דוחות עם נתונים קריטיים לגבי אחוזי הפתיחה ושיעור הקליקים וכמובן להציג בכל התקשרות אינטראקציה מקצועית ומשכנעת מאוד. אגב, למסתבכים יש מאגר הדרכות וידאו יעיל מאוד שילמד אתכם איך למצות את כל האפשרויות הללו בקלות.

מחירים וחבילות

  • מסלול חינמי עד 1,000 דיוורים בחודש, ללא פילוח קהלים.
  • מסלול Essentials בעלות של 13$ לחודש עד 5,000 דיוורים ועד 3 קהלים שונים.
  • מסלול Standard בעלות של 20$ לחודש עד 6,000 דיוורים ועד 5 קהלים שונים.
  • מסלול Premium בעלות של 350$ לחודש ללא הגבלה ועם סגמנטציה מתקדמת מאוד.

פיצ’רים מיוחדים

  • אוטומציות לשליחת הודעת “ברוכים הבאים”, התראה על עגלה נטושה והזמנה להמשיך אותה, שליחת מייל תודה או “הזמנתך התקבלה”.
  • בלוקים ליצירת תמריצי רכישה, למשל עם קוד קופון מיוחד או מבצע סודי.
  • סקרי שביעות רצון מקצועיים עם חוויית משתמש.
  • פילוח התנהגות צרכנים על בסיס מיקום ההקלקה ומשך השהות.
  • עוזר קריאייטיב מבוסס AI ליצירת רעיונות, כותרות, נושאים וקמפיינים.
מחירון מתוך האתר של מיילצ'ימפ

בצילום המסך: המחירון של מיילצ’ימפ.

7Expert Score
כמעט טוב מאוד

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • אופי מקצועי ומרשים לשוחרי אפקט הוואו.
  • מערכת ידידותית ואינטואיטיבית, עם מאגר הדרכות וידאו מושקע.
  • שירות לקוחות איכותי גם בשפה העברית בצ'אט ובמייל.
  • אופציה למנוי חינמי ללא מגבלה ולאורך כל חיי העסק.
  • המגוון הרחב ביותר של פיצ'רים, תכונות ואינטגרציות.
חסרונות
  • מוגבל ברמת טיוב הקהלים וכמות הרשימות בחבילות הנמוכות.
  • לא קיים שירות תמיכה טלפוני, מה שמותיר אתכם להסתדר עם כל הוראות המערכת באנגלית או להמתין למענה בצ'אט.
  • עשוי להיות עמוס ומבלבל לעסקים שמחפשים נטו דיוורי מייל והקמה פוטנציאלית של דף נחיתה.
  • למרות האינטואיטיביות המדהימה של המערכת, היא כרוכה בעקומת למידה קטנה.

פולסים – מצוינים בהגדלת מכירות במובייל

פולסים מציעים מערכת דיוור מתקדמת עם מערך תפוצת מיילים וסמסים, הקמת דפי נחיתה, אוטומציה שיווקית ותמיכה גבוהה באיקומרס. המיקוד כאן הוא בדגש על דיוור בהתאמה למובייל, עם אשף תבניות לשליחת מסרים מעוצבים מבוססים פרסונליזציה – הכל בשיטת “גרור ושחרר” המאפשרת תנועה חלקה עם המערכת והימנעות מבזבוז זמן יקר על הלמידה שלה.

מערך איקומרס מקיף

המערכת של פולסים מתאימה מאוד לאתרי איקומרס בכל סדרי הגודל ומאפשרת הפקה של דוחות לניתוח ולמעקב אחר המכירות, בדגש על יחס ההמרה, כמות הרוכשים ואפקטיביות הקמפיינים בפועל. בעזרת מכלול רחב של פיצ’רים אפשר לבחון גם את ההתנהגות של הגולשים באתר או את התנועה שלהם מתוך מייל המכירה או הניוזלטר, לשחזר עגלה שננטשה, להגדיר אוטומציות מבוססות העדפות רכישה, לצפות בעמודים והקטגוריות שבהם הגולשים נכחו ולהגיב בזמן אמת לפעולות מצידם כדי לייעל את המכירות.

מחירים וחבילות

התמחור של פולסים מבוסס על כמות הנמענים, החל מ-45 ₪ עבור 500 נמענים בחודש ועד 740 ₪ עבור 35,000 נמענים. ניתן גם לקבל הצעת מחיר מותאמת אם יש לכם צורך במעבר לכך.

שימו לב שחבילות אלה אינן כוללות בתוכן שירותי סמס ואפשרויות נוספות כמו web push, עבור כל אחד מהם התמחור הוא בנפרד.

פיצ’רים מיוחדים

  • ממשק AI ללמידה אישית של כל לקוח במערכת.
  • פיצ’ר תמונות פתוחות ללא צורך לפתוח אותן או להיכנס ללינק בעת קריאת המייל (אידיאלי למשתמשי אאוטלוק או אינטרנט כשר שנתקלים בחסימה אוטומטית).
  • אפיון מתקדם של המיילים, עם תוספת שם הלקוח, התאמה אישית של כותרות וקריאה אישית לפעולה.
  • הוספת איוונטים ופגישות ישירות ליומן הלקוח מכל סוג: גוגל, אאוטלוק, אפל, מיקרוסופט או יאהו.
  • אוטומציה בסביבת הווב-פוש למצבים כמו נטישת עגלה, אישור משלוח או הטבת יום הולדת.
  • שליחת סקר שביעות רצון בהודעת SMS.

בצילום המסך: המחירון של מיילצ’ימפ.

6Expert Score
טוב

זו ההמלצה שלנו

יתרונות
  • מערכת חכמה ונוחה מאוד לעבודה מהרגע הראשון.
  • מצוינים בשירות הלקוחות ובזמינות המענה.
  • מותאם לבעלי אתרי מסחר מקוון שמחפשים מערכת דיוור קלה וברורה, בלי סיבוכים.
  • עבירות גבוהה של מיילים ורמת אבטחה מתקדמת.
חסרונות
  • לא מתאימה לצרכים מורכבים
  • אין אופציה להגדרת אוטומציות מורכבות על בסיס מסעות לקוח
  • כמות נמוכה של אינטגרציות, אך אפשר להשתמש בזאפייר או אינטגרומנט.

מאנדיי

לכתוב שורה שתיים על החברה. אפשר נתונים של כמות משתמשים או כל משהו אחר שרלוונטי.

למה כל עסק צריך מערכת דיוור?

מטרת העל של כל עסק היא לאסוף לקוחות חדשים, לטפח את הקיימים ולשכנע אותם לייצר תהליך רכישה שסיומו ברווחים שלכם. זוהי למעשה כל תורת השיווק על רגל אחת. אז איך בדיוק עושים את זה? ובכן, דרך הזירה היומיומית והמרכזית ביותר שטביעת האצבע הדיגיטלית שלנו נמצאת בה – המייל.

חשבון המייל משרת אותנו לאינטראקציה אישית ועסקית רציפה, מה שהופך אותו לאמצעי מיידי ופשוט להגדלת המכירות, לבנייה וחיזוק הקשר עם הקהל ושמירה על התקשורת איתו באופן קבוע.

האימייל מרקטינג מוכח כיעיל כל כך, עד שכל עסק שמכבד את עצמו מנהל אותו בעזרת מערכת דיוור טובה, דרכה אפשר לשלוח מסרים והצעות לכמות גדולה של אנשים, להכין סדרות תכנים שיישלחו אוטומטית, לפלח קהלים ולפנות אליהם על בסיס טריגרים ספציפיים ולא פחות חשוב מכך – להרחיב עוד ועוד את הנוכחות הדיגיטלית דרך הקמת קורסים מקוונים, דפי נחיתה, טפסים, וובינרים, איוונטים מיוחדים ועוד.

בחירת מערכת דיוור: אלה הפרמטרים שצריך להביא בחשבון

בחירת המערכת, בעיקר בקרב שחקנים מתחילים, עשויה להיות מאוד מורכבת. אז טוב שאתם כאן כדי להבין במה להתמקד ועל מה אסור להתפשר:

שליחת מיילים תחת כתובת ה-IP שלכם – חלק ממערכות הדיוור פועלות כך שהדיוור נשלח דרך שרת המערכת, מה שמשפיע במידה מסוימת על יתר השולחים ועשוי לחבל בפעילות אם אתם שולחים אלפי דיוורים בחודש ומעלה. לכן מומלץ להתאים את המערכת להיקף הנמענים וכמות השליחות החודשית, קודם כל ברמת ה-IP אבל גם ברמת התקציב.

פרסונליזציה – מעורבות הנמענים בתוכן היא לא רק צעד אישי חשוב מול הלקוח, אלא גם עניין טכני שמשפיע על עבירות המיילים. לא מדובר רק בכתיבת שם הנמען בתחילת המסר אלא גם ברלוונטיות של התוכן שנשלח אליו והקליעה להעדפות המדויקות שלו. מערכת דיוור שמספקת לכם יכולות גבוהות בפילוח וניהול הרשומות תאפשר לכם לייצר פרסונליזציה אופטימלית עד לפרטים הקטנים וכך תגדיל את הסיכוי להמרות.

התממשקות עם מערכות נוספות – דיוור שמבוסס רק על מיילים הוא אקט התחלתי תקין לעסק קטן, אבל מהר מאוד הוא יגלוש גם לרשתות החברתיות, למערכת ה-CRM, מערכת הפופאפים ודפי הנחיתה – את כולם צריך לנהל, לטייב ולדוור באותה האיכות ולשם הנוחות גם מאותו המקום. וודאו שמערכת הדיוור שבחרתם מתממשקת עם כמה שיותר מערכות שאתם משתמשים בהן כדי לתקשר עם לקוחות ולשווק להן. לכל הפחות, בדקו שהיא מגיעה עם חיבור לזאפייר ואינטגרומנט שדרכם ההתממשקות הזו תוכל להתבצע.

פשטות השימוש במערכת – מערכת הדיוור אמורה להקל ולחסוך זמן, מה שלא יתאפשר אם היא מורכבת ולוקח זמן להבין את האפשרויות שלה ולהתאים אותן. אתם מחפשים אחר מערכת אינטואיטיבית וקלה מאוד לשליטה מהרגע הראשון.

סוג האתר – הסקירה שלנו מכילה מערכות ששולטות במספר פלטפורמות אפשריות, חלקן מוכוונות במיוחד לאתרי איקומרס, אחרות לאתרי וורדפרס ויש גם כאלה שמתאימות למשווקים, מנטורים, יועצים או מרצים שזקוקים בסך הכל לשליחת ניוזלטר חודשי.

אלא שהפיצ’רים והאוטומציות שכל מערכת מביאה איתה, מוכרחים להתאים לסוג העסק או המותג שאתם ולספק לכם את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות מתאימות. לדוגמה: אם אתם אתר איקומרס, חשוב שמערכת הדיוור תיתן לכם אופציה לפופאפים ולנטישת עגלה. אם יש לכם דף נחיתה תהיו חייבים מערכת שיודעת ליצור טפסים איכותיים. אם אתם חולמים על קורס דיגיטלי חפשו מערכת עם אופציה לבניית קורסים. וכן הלאה.

מהן מערכות הדיוור הכי מומלצות?

מתוך 8 מערכות פופולריות ומוצלחות בשוק שהצגנו בסקירה שלנו, אנחנו רואים לנכון להמליץ לכם על 3 מערכות נבחרות שמצטיינות בפשטות השימוש, בכמות הפיצ’רים והאוטומציות הרחבה ביותר ובהתאמה הטובה ביותר לצרכים המגוונים של העסק: סמוב, אקטיב טרייל ופלאשי. השימוש במערכות אלה מדווח באופן קבוע על ידי המשתמשים שלהן כאיכותי והנוח ביותר, גם בגזרת מכלול האפשרויות הרחב בנוגע לתצוגה, הפילוח והניהול וגם בגזרת המחיר.

אז מה לסיכום?

מערכת דיוור מציבה אתכם בשלב הבא מול הלקוחות ומסייעת בשמירת קשר רציף עמם ובאופן מקצועי, מפתה ומשכנע. זה הזמן לסקור את המערכות הקיימות ואפשרויותיהן, לאפיין את סט הצרכים הייחודי שתזדקקו ולו ולבחור אחת שתניע אתכם קדימה ותמקסם את מהלכי השיווק והמכירות שלכם מכאן והלאה.

שאלות נפוצות:

זוהי מערכת ענן לשליחה אוטומטית של דיוורים במייל, במסרונים, באתר וברשתות החברתיות שדרכה אפשר לפרסם תכנים שמספקים לקהל שלכם ערך מוסף, הצעות לרכישה והזדמנויות שוות, במטרה להגדיל את מערך השיווק וההפצה של העסק ולמקסם את המכירות שלו.

כל עסק שמעוניין לאסוף קהל, לטפח עמו אינטראקציה ולעודד אותו לפעולה.

מערכת הדיוור מגיעה עם מכלול של פיצ’רים ותכונות שמסייעים לתקשר “דיגיטלית” עם הקהל במספר גדול של דרכים. מערכת שמגיעה עם יכולת פילוח, טיוב, ניהול רשומות ואיסוף נרשמים חדשים תסייע לכם לנהל את כולם ממקום אחד ולהתאים את תהליך הרכישה לטעם וההעדפה האישית של כל לקוח.

אם אתם מחפשים מערכת דיוור לאיקומרס, חשובה לכם רמת המידע על הלקוחות שצפו במוצרים, הוסיפו לסל, ביצעו רכישות או נטשו עגלה. מומלץ שהמערכת תגיע עם אופציה לפילוח וניהול מנויים כדי שתוכלו לשלוח להם מסר מותאם אישית ושתכיל גם חישוב LTV (ערך חיי לקוח) שבודק כמה הלקוח שווה לכם בכסף במסגרת כל תקופת ההתקשרות עמו.

נגישות
MR WEB TOOLS
Logo