הכוורת CRM

עם אלפי משתמשים מרוצים ושילוב מנצח בין טכנולוגיה לתפעול פשוט, הכוורת מסתמנת כאחת ממערכות ה-CRM המוצלחות והאהובות ביותר בישראל. עם גמישות נפלאה, אינטגרציות בשפע ושירות בסטנדרט גבוה תוכלו גם אתם להתחיל לנהל את הלידים, העובדים, הפרויקטים וזרימת העבודה שלכם כמו שצריך והכל בסנכרון ארגוני מלא המוכוון לניצול משאבים חכם.

הכוורת: מערכת שחשבה עבורכם על הכל

אחרי שהקים בשנת 1999 את חברת פונטביט לייצור גופנים, זיהה חיים כדורי את הצורך במערכת שתיתן מענה הרבה יותר מורחב ללקוחות שלו – כזו שתוכל לעקוב אחרי לקוחות, לייצר דוחות ולשקף נתונים, להקפיץ תזכורות ולנהל את צוות העובדים והלידים בצורה אחידה מאותו המקום.

כל אלה הביאו ליצירתה של מערכת הכוורת, מערכת CRM שהתחילה בקטן אך עברה שכלולים ושיפורים רבים לאורך הדרך עד שהפכה לאחד ממערכות הענן הטובות והאמינות ביותר.

אז מה קורה בתוך ה-CRM של הכוורת?

כאן תוכלו להעלות ולשתף כל מסמך, לשלוח ללקוחות תזכורות והודעות מותאמות אישית, להתממשק למגוון שירותים ותוכנות נוספות ולנהל לידים, ספקים, שותפים ועובדים באופן חכם ומתקדם. המערכת מפולחת למספר מודולים, כל אחד מהם מתאים לעיסוק קצה בארגון כמו מכירות, שיווק, ניהול יומנים, שעון נוכחות עובדים, הנהלת חשבונות וסליקת אשראי, פיצ’רים ואוטומציות כמו זאפייר, אופיס 364, כל שירותי גוגל ועוד.

הודות לעובדה שמדובר במערכת SAAS, אפשר לעבוד עם הכוורת מהמחשב הנייח אבל גם מהנייד. יש כאן גם פונקציות שיעזרו לכם להחליט כיצד תיראה התצוגה של כל חלק במערכת, להפיק עשרות דוחות ולעבוד מול תוכנות נוספות בלי לנדוד בין מסכים.

אז למה כדאי לבחור בכוורת?

התממשקות לכל ערוצי התקשורת

אחד האתגרים הניהוליים שכל עסק מתמודד איתו, הוא הצורך לשלוט במקביל בכמה חזיתות: במסנג’ר, בגוגל אדס, בווצאפ, המייל, פלטפורמת האתר וכן הלאה. הכוורת מחברת אתכם לכל ערוץ תקשורת עם הלקוחות כך שתוכלו לנהל הכל ממקום אחד, לשלוח הודעות, תזכורות, לנווט ללקוח עצמו עם שירותי המיקום של גוגל ועוד.

שליטה מלאה במכירות

הכוורת מצטיינת בפונקציות הייעודיות שלה למוקדי המכירות, כך שהיא מנהלת את כל תהליכי המכירה מתוך המערכת, מאפשרת לסמן לידים ועסקאות, להקליט שיחות מכירה וכמובן להפיק עשרות דוחות עבור כל נתון, כמו למשל דוח למקורות הממירים ביותר שלכם, דו”ח אופטימיזציות לקמפיינים, דוחות על לקוחות עבר שאפשר לשלוח להם קוד קופון או הנחה, בניית דפי מכירה ועוד.

שירות לקוחות ותמיכה טובים

חלק ממערכות ה-CRM מלוות אתכם בעיקר לאורך הרכישה ותהליך ההטמעה, אבל אחר כך משחררות אתכם להיות אדונים לעצמכם, כמעט ללא התערבות נוספת. אולם כאן נציגי התמיכה והשירות יסייעו לכם גם בהמשך הדרך מול כל דבר נוסף והם נכונים לעזור תמיד. החברה זמינה במוקד הטלפוני ובמייל ומשתדלת לשמור על זמינות גבוהה. 

חוויית שימוש מעולה

המראה הוויזואלי של התוכנה מהווה בונוס משמעותי. המערכת מזמינה מאוד לעבודה ולהתקדמות בתוכה, מחולקת לצבעים בצורה נעימה ועושה רושם מקצועי יותר על עובדים ושותפים. אבל מעבר לעיצוב המוצלח, צריך להתייחס גם לחוויית השימוש עצמה שלא דורשת יותר מידי התעסקות או מורכבות.

אמנם יש צורך בתהליך הטמעה קצר כדי ללמוד הכל ולהסתגל, אבל לאחר מכן השימוש הופך לקל ונוח, הרבה בזכות ההתממשקויות הרבות שלה והפיצ’רים הפשוטים לתפעול. .

בשורה התחתונה:

הכוורת מנהלת את העסק שלכם בצורה הרבה יותר חכמה ודרכה ניתן להישאר תמיד בשליטה, בדגש על ניהול הלידים והלקוחות. נוחות השימוש, האינטגרציות וכל אפשרויות המערכת לצד שירות מעולה הפכו אותה ובצדק למערכת פופולרית עם אלפי לקוחות מרוצים.

שאלות נפוצות:

המערכת בולטת לטובה במודול ניהול המכירות המרשים שלה, בעזרתו אפשר לשלוט בכל אספקט כבר משלב ניטור הקמפיינים, דרך ניהול הלידים ועד אוטומציות לניהול שוטף של כל לקוח.

כל עסק שמכוון לצמיחה ולגידול במכירות ימצא את כוורת רלוונטית עבורו. יחד עם זאת חשוב לומר שהמערכת עשויה להיות יקרה לעסקים קטנים ופטורים שלא מעסיקים תחתם צוות עובדים.

הכוורת חזקה מאוד בדוחות ובנתונים ומאפשרת לצפות ולנתח כל פעולה ומהלך, ללא קשר למקורו: לידים שמקורם בקמפיינים הכי ממירים, שיחות לקוח שהובילו לסגירה, אוטומציות לשליחת תזכורות וסמסים, ניווט לבית העסק/ מגורי הלקוח ועוד.

כן, הכוורת מעניקים 14 ימי התנסות במערכת ללא תשלום.

לוגו - הכוורת CRM

סקירה כללית

מחיר

4/5

4

חווית משתמש

4/5

4

ביצועי מערכת

4.5/5

4.5

תמיכה טכנית

5/5

5

נגישות
MR WEB TOOLS
Logo