קליקאפ היא מערכת ניהול משימות וצוותים מהטובות, האהובות והמומלצות ביותר. מדובר בתוכנת ענן בה תוכלו לעקוב אחרי כל המשימות, היעדים והזמנים, לתקשר בנוחות עם כל חברי הצוות ולהפוך את יום העבודה שלכם להרבה יותר פרודוקטיבי.
Clickup מפשטת את כל “מרכז העצבים” הארגוני שלכם, כך שתוכלו תמיד להביט עליו ולהישאר בשליטה מלאה, ללא כל קשר לגודל העסק או היקף הפרויקט. המערכת מאפשרת שיתוף קבצים וצ’אט, אפשרויות מעקב ותזכורות, הקמה של לוחות ודיווחים ויש בה שלל פיצ’רים ואינטגרציות, בעזרתכם תוכלו להתאים את הדאשבורד לצרכים האישיים שלכם.
הממשק אמנם מעט מורכב ללמידה בצעדים הראשונים, אבל אחרי מספר ימי הסתגלות כבר תגלו שהשחייה בתוכו חלקה לגמרי. התצוגה הנקייה מקלה על נראות המשימות ותוכלו לתכנן פרויקטים, לתעדף אותם, לבנות לעצמכם תרשימים, לוחות זמנים ולתזמן משימות ללא הגבלה.
אולם מעבר לכל אלה – תשמחו לגלות שקליקאפ, בניגוד לתוכנות ניהול משימות אחרות, היא כלי חינמי לחלוטין ולכן ההתאמה שלו לצוותים קטנים ואפילו לעבודה עצמית גבוהה מאוד. אם אתם זקוקים לאחסון גדול מעל 100MB או לפיצ’רים מתקדמים שלא זמינים בגרסה החינמית, תוכלו לשדרג את המנוי ולשלם 16.29 ₪ לחודש במסלול שנתי או 29.31 ₪ במסלול החודשי.
בעוד שרוב מערכות ניהול המשימות מוכוונות לצוותים, קליקאפ מציעה גם וגם, כך שניתן לתכנן בה אירועים יומיים ולשבץ לתוכם את כל המשימות הרלוונטיות, לציין רעיונות ראשוניים ולתייג להם משימות משניות או בסיסיות, לנהל רשימת אנשי קשר הכוללת תיאור או סטטוס אישי ולתעדף כל משימה כדי להחליט מאיפה להתחיל.
התצוגה ב-Clickup ברורה מאוד לעין ומכילה מגוון עצום של אפשרויות מותאמות אישית, כמו תצוגת רשימה, לוחות קנבן (KANBAN – כלומר פתקיות שניתן להזיז ממקום למקום בגרירה פשוטה), קלנדר חודשי ושנתי, תצוגת Activity לניטור ופילטור של כל הפעילויות הצפויות, תצוגת Team המשקפת את כל המשימות הצוותיות והסטטוסים שלהן, תצוגה גרפית של מפת חשיבה או סיעור מוחות ועוד המון.
בדרך כלל הגרסאות החינמיות מגיעות עם אפשרויות בסיסיות ומצומצמות מאוד, אבל ClickUp להבדיל, מגיעה עם גרסה חינמית מאוד מספקת: אחסון עד 100GB, אינטגרציות מספקות למייל, לרשתות החברתיות, אינטגרומנט ועוד ומאות פיצ’רים. הגרסה הזו תתאים למשתמשים בודדים שמעוניינים בסביבת עבודה חלקה ורציפה, אך גם אם בעתיד תגדלו ותרצו להוסיף משתמשים, השדרוג לתוכניות בתשלום לא מאוד יקר.
קליק אפ מעניקים תמיכה ברמה גבוהה, שבאמת מסייעת למשתמשים שלה למצוא פתרונות יעילים ומהירים להתנהלות במערכת. ברשת יש אפילו עדויות ממשתמשים עם בעיות קשב, שמדווחים על רצון אמיתי מצד החברה לשפר עוד ועוד את המערכת, כדי שכולם ישתמשו בה ללא הבדל.
שתי התוכנות נחשבות לפרודוקטיביות ולשתיהן תכונות דומות. ההבדל המרכזי הוא בפריסה ההיררכית של הדברים: בקליקאפ אפשר להמשיך לזקק את המשימות עד לקטנות והנקודתיות ביותר. במאנדיי לעומת זאת, ההיררכיה יותר כרוכה באופן התצוגה שתחליטו לגביו, מה שדורש יותר זמן התנסות עם המערכת עד למציאת הפריסה הנכונה לכם. מבחינת המחיר, קליק אפ מעט זולה יותר.
אמנם שתיהן מסווגות כמערכות לניהול פרויקטים ומעקב יעיל אחריהם, אך Jira נבנתה במיוחד לצוותי מפתחים, בעוד ש-ClickUP תתאים לכל מי שרוצה להרים ולנהל פרויקט. בנוסף, זה לא סוד שעקב ריבוי התכונות העצום בשתיהן, קיימת לעתים איטיות במערכת. במקצה הזה, ג’ירה סובלת מקושי מוגבר יותר עם חוסר עקביות הממשק שלה. ועם זאת, המחיר שלה מעט יותר משתלם.
תוכנת ניהול משימות טובה מסוגלת לשנות מקצה לקצה את שגרת יום העבודה, לשפר ולייעל אותו עד למקסימום האפשרי. clickup היא פונקציה מצוינת לארגונים בכל גודל, שמעוניינים לרכז את כל העבודה במקום אחד, לנהל אותה מרחוק ולשמור על שליטה וסדר מול כל פרויקט.-לֹ
אפשרויות התצוגה המגוונות, הפיצ’רים המגוונים וממשק העבודה הנקי והנוח, שמתאים לצוותים ולארגונים בכל סדרי הגודל.
לא רק שאפשר לנסות אותה, אפשר גם להצטרף כמנויים ללא עלות! המסלול החינמי של קליקאפ פונה למשתמשים בודדים ולא תידרשו לשלם תמורתו בשום שלב.
בקליקאפ אפשר לגזור עוד ועוד משימות ותתי משימות באופן היררכי וברור, לשייך אותן למספר צוותים ולשלוט בכל הנעשה ממגוון רחב של תצוגות. במערכות אחרות הגמישות הזו לא ממש קיימת.
סקירה כללית
מחיר
4
חווית משתמש
5
ביצועי מערכת
4.5
תמיכה טכנית
5
כתבו לנו, ואנחנו נדאג שזה יקרה!
אנחנו באתר MR WEB TOOLS, מאמינים בשקיפות ובהשוואה אותנטית בין מוצרים וכלים דיגיטליים שונים.