אייקאונט (iCount) - כל מה שצריך לדעת לפני שנרשמים

המעבר לקבלות וחשבוניות דיגיטליות הביא עמו עוד שורה של צרכים דיגיטליים, בראשם האופציה לנהל, להפיק ולנתח מידע מתוך מערכות נוספות כמו החנות המקוונת, הדיוור, פתרון הסליקה ועוד.

iCount שזיהתה את הצורך הגובר בניהול אחיד מאותו המסך אצל אלפי בעלי עסקים, שכללה בשנים האחרונות את שירותי החשבוניות הירוקות שלה וכיום מעמידה במקביל גם מוצר CRM בולט שמתאים לבתי עסק פרונטליים ונותני שירות מרחוק. אז מה קורה במערכת ומה היתרונות שלה? המידע לפניכם:

אייקאונט: שפע יתרונות ופיצ’רים לעסקים

מערכת iCount (אייקאונט מערכות בע”מ) היא תוכנה רשומה להנהלת חשבונות, שאוחדה לפני מספר שנים לתוכנה שהייתה בעברה שתיים: האחת לפיתוח מערכות ווב והשנייה מעולם החשבונאות. בחיבור שתי זירות הידע והטכנולוגיה נולדה אחת המערכות הפופולריות והבולטות בישראל. 

אייקאונט יודעת לשגר בעבורכם חשבוניות ירוקות, לנהל הוצאות, הכנסות ומלאי וכמובן לחבר אתכם לשירותי סליקה, אבל היא גם מציעה מערכת CRM משלה ואפליקציות ייעודיות לשעון נוכחות עובדים (punchio) וקופה רושמת לנקודות מכירה פרונטליות בכל טאבלט מבוסס אפל או אנדרואיד.

מהשימוש ב-iCount, נראה שאחד העקרונות המובילים בחברה הוא לעשות את הכל כדי לייעל את שגרת היום העמוסה של בעלי העסקים: כל הפעולות, התהליכים וגם ההתקשרות עם החברה מתרחשים באונליין בלבד, מגוון הפיצ’רים המושקע נוצר כל כולו כדי להתמודד עם כל סיטואציה בניהול הלו”ז גם במקרה של בלת”מ והמערכת בנויה כך שאפשר לנטר ולנהל את פעילות העובדים בארגון עד לרמות הקטנות ביותר (כמו למשל פיצ’ר זימון תורים אישי דרכו העובדים והמנהלים יכולים לתאם פגישה ללא שיחה מיותרת).

אז למה כדאי לבחור במערכת של icount?

מערכת חשבוניות נוחה וירוקה

iCount היא בראש ובראשונה מערכת להפקה ושליחה של חשבוניות ירוקות. השימוש במערכת נחשב לנוח במיוחד, אינטואיטיבי למדי ומאפשר לשגר הכל בלחיצת כפתור לרואה החשבון, להעביר את חיוב הריטיינר החודשי ולהפיק קבלות בתהליך ידני או אוטומטי לבחירתכם.

עולם שלם של פיצ’רים

אייקאונט מספקת מגוון רחב של פיצ’רים שיסייעו לכם בהנהלת החשבונות, במכירות ובתקשורת עם הלקוחות – חלק בחינם וחלקם בתשלום. בין החינמיים תמצאו פורטל לניהול לקוחות, הקמה בקליק של עמודי מכירה, הרשמה וסליקה מאובטחים, אינדקס דוחות מתקדם וניהול טפסים במערכת. בגזרת הפיצ’רים בתשלום תמצאו מערכת לניהול מלאי, חיבור למידע ומסמכים מהחנות המקוונת, שליחת תזכורות לתשלום, שליחת סמסים ועוד.

אינטגרציות אידיאליות לבתי עסק

אחת התועלות הגדולות במערכת CRM היא היכולת להפוך את התוכנה ל”מרכז העצבים” של העסק, שמתוכו ינוהלו כל יתר המערכות בצורה יעילה. אייקאונט מתממשקת למגוון מערכות נוספות כמו למשל ניהול ממש מתוך המערכת את האתר שלכם במג’נטו או בשופיפיי, לתפעל בקלות את רב מסר או סמוב, לסלוק עם מגוון רחב של נותני שירות ועוד.

מנוי חודשי/ שנתי לא יקר

תמורת סכום שלא חוצה את 150 השקלים בשנה תקבלו מערכת טובה, אמינה ופרקטית לשלוט בה בהנהלת החשבונות ובכל התקשרות עם הלקוחות בשלבי הקופה והרכישה. שימו לב שרק המסלול המלא מכיל אופציה להתממשקויות API וניתן לבחור אליו מראש את כל הפיצ’רים הרלוונטיים בעבורם.

נוחות, שליטה ופרקטיקה בכל צעד: המערכת של icount לשירותכם

עם עולם מגוון מאוד של שירותים שעלולים גם לסבך, אייקאונט מצליחה לפזר את ענני המורכבות ולשמור על זה פשוט, נוח ונגיש לביצוע. ניתן לרכוש מהחברה רק את כלי הנהלת החשבונות או גם את מערכת ה-CRM וליהנות משליטה ברמה טובה של העסק ולבצע פעולות יעילות במינימום זמן.

צילום מסך מתוך אייקאונט (iCount)

שאלות נפוצות:

מבין עשרות מוצלחים נוכל למנות את האופציה להקמה וניהול הוראות קבע ואשראי בבנק, פיצ’ר ניהול המלאי, פיצ’ר ניהול כמויות, רכש ומק”טים וכן את האופציה להקים עמודי הרשמה, מכירה וסליקה.

המערכת תתאים מאוד לבתי עסק עם שירותים פרונטליים או וירטואליים בהיקף קטן עד בינוני.

כן, ניתן להשתמש בפורטל הלקוחות, לשלוח סמסים ומיילים ולהפיק דוחות מתקדמים על כל נתון.

כן, לאחר ההרשמה המערכת תיפתח בפניכם ל – 45 ימי התנסות ללא תשלום.

הלוגו של אייקאונט

סקירה כללית

מחיר

4.5/5

4.5

חווית משתמש

5/5

5

ביצועי מערכת

4.5/5

4.5

תמיכה טכנית

4/5

4

נגישות
MR WEB TOOLS
Logo