זברה CRM
למרות שנדמה שרק חברות ותאגידים חזקים שולטים במשק הישראלי, אלה דווקא העסקים הקטנים שנותנים את התשתית הרחבה ביותר למסחר המקומי ולשוק העבודה – כולם שואפים לצמוח ולכולם הצורך במערכת CRM טובה שתספק מענה לצרכים מקבילים, תכוון להתייעלות ותסייע לניצול חכם וחסכוני יותר של משאבים.
בדיוק לנקודה הזו נכנסת מערכת זברה, שנותנת מענה לכל שלבי העבודה והפרויקטים בהם העסק מתמקד – הכל בנוחות מלאה אך מבלי שתוותרו על עולם שלם של אפשרויות מתקדמות. זמן להכיר את מערכת זברה CRM ולגלות כיצד היא תועיל גם לעסק שלכם:
זברה – מערכת CRM מתקדמת, באפס סיבוכים
רוב מערכות ה-CRM בשוק עושות את הכל כדי להפוך לבחירת העסקים. אז הן מכניסות עוד ועוד פיצ’רים, אינטגרציות, אפשרויות, שינוים ושכלולים ובפועל גורמות לאלפי עובדים ומנהלים להשתעבד למערכת שהופכת מסורבלת וקשה יותר לניהול, עם מגוון הולך ומתרחב של כלים שלא בהכרח מנוצלים היטב מטעמי זמן ויכולות הטמעה.
זברה מבית אייקום תוכנה מבקשת להימנע לחלוטין מהבעיה הזו, על ידי מערכת פשוטה וברורה מאוד לעבודה, על אף השדרוג והעדכונים האוטומטיים שלה. היא אמנם מוסיפה להתעדכן עבורם בצורה מתמדת, אבל גם שומרת בקנאות על ממשק ברור ואינטואיטיבי, כנראה גם האידיאלי ביותר לעובדים ללא מיומנויות טכנולוגיות כמו למשל בני הגיל המבוגר או בעלי מוגבלויות.
אז מה מחכה לכם בפנים?
הכניסה למערכת מלווה בקישורים לפעולות נפוצות כמו למשל יצירת משימה חדשה והקצאתה, שליחת הודעה ללקוח, ניהול יומן פגישות ותזכורות ועוד.
גולת הכותרת כאן היא מודל קשרי הלקוחות, בו תוכלו לפתוח, לנהל ולעקוב אחר כל כרטסת לקוח, להגדיר לו סטטוסים שונים ולעקוב אחר מצבו.
למערכת מגוון פעולות נוספות כמו: תוספת שדות מידע לפי הצורך, עריכת שדות ושינוי הסדר שבו הם מופיעים, העלאת מסמכים והיסטוריית פעילות ותכתובות קודמות, ביצוע הנהלת חשבוניות נוחה, שימוש במערכת דיוור, אוטומציות כמו שליחת מכתב, סמס, מודל דוחות, מודל מוצרים (בו אפשר להזין מקט, תיאור, מחיר, תעודת משלוח וכו’) ומודל ניהול עובדים.
יש 4 סיבות טובות לבחור את ZEBRA CRM
מתאימה מאוד לעסקים קטנים
Zebra מצליחה היכן שמערכות רבות נכשלות, שכן היא שומרת על תבנית קבועה ואחידה במאפייני המערכת שלה, מה שמתאים מאוד לעסקים קטנים ואפילו לעצמאיים פרילנסרים שרוצים להישאר בשליטה מלאה, מבלי להסתבך עם כל מיני פונקציות לא רלוונטיות. גם התמחור לא יקר ובגדול מדובר במערכת טובה לרוץ איתה קדימה, לפחות את הקילומטרים הראשונים בחיי העסק.
ממשק TM יעיל
הממשק שמוכוון לצוותי ומחלקות מכירות אוסף נתוני קמפיינים ולידים ומנהל עבורכם את סדר הפעולות והנתונים, כדי שתמיד תישארו בשליטה. מנהל הצוות יכול לקבל אינדיקציה מפורטת לגבי כל עובד, לצפות בכל נתוני הקמפיינים ולבדוק זמני שיחות ממוצעות עם לקוחות, להגדיר כמה עובדים רשאים לטפל בכל כרטיס לקוח וכו’.
מערכת מהירה בלי תקיעות
השרתים של זברה נמצאים בחוות השרתים שבה מתארחות כל ספקיות האינטרנט הגדולות בישראל, מה שהופך אותה למערכת שרצה חלק מאוד ואפשר לנוע בה במהירות רבה בלי לבזבז אף לא דקה מיותרת. המהירות היא זו שעוזרת למשתמשים לתעד את פעילותם במערכת ובכך ליצור תרבות ארגונית אחידה ומגובשת.
התאמות אישיות
מערכת זברה בנויה כך שכל עסק יכול לבצע התאמות משלו ללא תלות בחברה עצמה או בממשקי ניהול נוספים. כל מנהל במערכת יכול להגדיר את המבנה הספציפי של רשימות, כרטיסי לקוחות, מודלים ופעולות. הדבר מסייע לא מעט פעמים גם לפשט תהליכים לעובדים עצמם ולהנגיש להם את המערכת ככלי ידידותי וברור מאוד לעבודה, גם ברמה אינטואיטיבית לחלוטין.
ואם נסכם:
זברה CRM היא מערכת זריזה, פשוטה ונוחה מאוד לעבודה. היא אמנם לא הילדה הכי יפה בגן ויש מערכות מרשימות ויזואליות ממנה, אך היא מצוינת לניהול לקוחות ומכירות ותתמוך בכל צורך נוכחי ועתידי שלכם, גם בעזרת עדכונים אוטומטיים שמתווספים תדיר למערכת.
שאלות נפוצות:
מה היתרונות של זברה CRM?
מערכת ברורה מאוד לעבודה מהרגע הראשון, עם מומחיות בולטת בניהול ושליטה על כל תחום קשרי הלקוחות ומוקד המכירות. בנוסף, מדובר במערכת מהירה למדי ללא תקיעות או סרבול.
לאילו סוגי עסקים המערכת מתאימה?
זברה נמנית עם המערכות הבודדות בשוק שעשויות להתאים גם לעסקים קטנים ונותני שירות במתכונת פרילנס, אך היא תתאים גם לחברות בינוניות שזקוקות לכלי ניהולי ברור ויעיל.
מה החולשות העיקריות של המערכת?
ויזואלית המערכת לא מרשימה והיא נתפסת מהסיבה הזו כפחות טכנולוגית וחדשנית. בנוסף אין כאן אינטגרציות לפלטפורמות דיגיטליות שונות ותצטרכו לנהל אותן מחוץ למערכת.
האם המערכת של ZEBRA מתאימה לניהול לידים?
זברה CRM אשפית בכל מה שנוגע לניהול כרטיסיות לקוח, תיעוד הפעילות מול הלידים ומעקב אחר כמות הסגירות.
סקירה כללית
מחיר
3
חווית משתמש
3.5
ביצועי מערכת
4
תמיכה טכנית
4